Guest dabenz Anmeld indhold Skrevet November 22, 2003 Hvad koster det at køre med helsingborg-Helsingør færgen ??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret November 22, 2003 Nu er det ikke for at genere lige netop dig, men hvad tror du der er nemmest, og hurtigst? At vente på svar her eller finde det selv!!!!!!! Er folk efterhånden ved at være evnesvage??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ulms Anmeld indhold Besvaret November 23, 2003 Du ved, Thomas: "mod dumhed kæmper selv guderne forgæves". Iflg. indlæg fra Vincent, ser det ud til at Malisa og DaBenz er en og samme person, så pas på, hvad du skriver. :-( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2003 Thomas, vil det siget at du ikke har tænkt dig at komme med en detaljeret prisliste over alle 3 færger ? Det er sq for dårligt :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret November 23, 2003 Altså.... pas nu på hvad i siger.... måske der er en bagtanke.... se nu lige hvad han skriver: "Hvad koster det at køre med helsingborg-Helsingør færgen ???" . . . Køre ?? Måske et transportmiddel vi andre har overset ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest martin Anmeld indhold Besvaret November 23, 2003 det kan godt være de ikke vil svare dig fordi dit spørgsmål er lidt dumt fordi du ikke selv gider finde siderne frem, men her er der i hvert fald to sider hvor du kan finde priser på: http://www.scandlines.dk/DKFront/Front_DK http://www.hhferries.se/hhferriesx/sid/index_frame1.html og prøv så lige at bruge nettet til det, det også kan.. informationer.. mvh. Thygesen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest dabenz Anmeld indhold Besvaret November 23, 2003 Jamen hov, jeg ved da ikke hvem Malisa er, og i skal ikke side og tro at jeg er en anden person og derved ikke svare mig, det er da ikke pænt af jer at ikke at svare en person som nok har brug for nogle info her på siden, men i skal ikke tro at jeg er Malisa, okay ? Hilsen Michael Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret November 24, 2003 DaBenz, det er da muligt, at vi har taget fejl af Malisa og dig, men jeres spørgsmål og måden at stille dem på er nu meget ens. Iøvrigt vil jeg godt lige gøre dig -og andre- opmærksom på, at dette er en PRIVAT hjemmeside med et forum, hvor vi forsøger at hjælpe hinanden rundt i den jungle, det er at flytte over. Der er ikke nogen, som er FORPLIGTET til at svare på noget som helst. Dette fordi du i en anden tråd, har et indlæg, der siger noget i retning af: "Hallo, er der nogen derude, der gider svare mig" og det sender du, en halv time efter første spørgsmål. Altså vi svarer, hvis vi har tid og lyst og synes spørgsmålene er relevante. Dette bare for at sætte tingene lidt på plads. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest dabenz Anmeld indhold Besvaret November 24, 2003 Okay...det er bare fordi der er så mange priser..hvis man skal med færge v. helsingør-helsingborg...så jeg blev lidt i tvivl men tak for hjælpen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites