Guest tim Anmeld indhold Skrevet June 20, 2003 Hejsa. Først og fremest skal det siges at jeg ikke har noget imod at bruge en del timer på transport Jeg overvejer at flytte til Malmö og så arbejde i Odense. Mit spørgsmål går på om der er nogen der har erfaring med at køre i bil fra Malmö og så til Odense (eller forbi) ? Altså hvad det koster i broafgift, om der er noget der kan trækkes fra ? På forhånd tak. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 21, 2003 Du har dit almindelige kørselsfradrag, nøjagtig som i DK (så længe du bibeholder din danske indkomst, og bliver beskattet i DK). Desværre er der ikke, endnu, kommet et fradrag for at køre over broen, som der er på danskere der pendler over Storebælt. Men dét venter vi på med krydsede fingre. Vedr. priser på overfart af Öresundsbron, så kan du se de aktuelle priser på deres hjemmeside http://www.oeresundsbron.dk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest tim Anmeld indhold Besvaret June 22, 2003 Mange tak for dit svar... som lige leder hen til endnu et spørgsmål Er der fradrag for kørsel over Storebælt's broen ? Vil det sige at man kan trække udgiften til broen fra i skat, eller er der nogle specielle priser ? På forhånd tak. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2003 Der er et præ-defineret fradrag pr. overkørsel af broen. Jeg kan ikke huske tallet præcis, men mener at det er omkring 60 kr. Men der er flere indlæg om emnet andetsteds i dette forum. Bare brug søgefunktionen ude til venstre. http://www.sunddebat.com/cgi-bin/discus/search.pl Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest tim Anmeld indhold Besvaret June 22, 2003 Okay Tak !! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest odde Anmeld indhold Besvaret June 23, 2003 Fradraget for kørsel over Storebælt er kr. 90,- pr. vej hvis man kører i bil, og kr. 15,- pr. vej hvis man tager toget. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites