Bjarne233 10 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2007 *LOL* Så kom der svar..... :http://pendlerforum.oresundsbron.com/index.php?showtopic=72 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2007 WUHU!! Dynamiske baner omkring årsskiftet.. det bliver fandme fedt og har været savnet længe! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2007 *LOL* Så kom der svar..... :http://pendlerforum.oresundsbron.com/index.php?showtopic=72 Det er bare ikke godt nok... Hvad er det dog for en uduelig produktudvikler de har ?? Vil de ha' lidt træning i proces og metode arbejde ?? I GUDER !!! De har fået så mange forslag til hvorledes dette kan gøres uden at det koster en formue... Fuck hvor er de irriterende ! Og, for at det ikke skal være løgn, så kan jeg da ikke få lov til at svare på deres indlæg på deres egen website... Gad vide om de ikke VIL ha' den kritik ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
denrt 10 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2007 hmmmmm Hehe den samme gang plader . Sad lige og tænkte på 2% Mc'er i uge 23, hvor mange personer er det så man giver fingeren? Gu ved hvor mange overfarter der så var i den uge 23. 100.000:confused: Jeg hader når man sætter % på personer der er i klemme. Øv Dynamiske baner omkring årsskiftet åhhh nej så skal kommer vi til at holde i kø igen, med mindre at de har kopieret dem fra Storebælt;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ARN 10 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2007 *LOL* Så kom der svar..... :http://pendlerforum.oresundsbron.com/index.php?showtopic=72 Hvor fantastisk, de er da kommet så langt i teknologien, at de kan kopiere svar - har lige modtaget nøjagtight samme svar fra Anna Östrand Kundansvarig / Avtalskunder OG så er det endda oversat til svensk, inden det blev sendt til mig... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ARN 10 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2007 Hehe den samme gang plader . Sad lige og tænkte på 2% Mc'er i uge 23, hvor mange personer er det så man giver fingeren? Gu ved hvor mange overfarter der så var i den uge 23. 100.000:confused: Jeg hader når man sætter % på personer der er i klemme. Øv Vi skal vist på alle mindretals vegne være glade for, at de fleste andre organisationer og mennesker har en anden opfattelse end Øresundsbro Konsortiets medarbejdere. Og så skal vi da slet ikke tænke på, at hver eneste af de såkaldte mindretalskunder betaler omkring 30.000,- DKR om året til driften af broen og deres lønninger... Kom nu ud af busken motorcyklister - kan være den såkaldte sæson er over for nogle, men ikke alle ;) Det er nemmere at ændre tingenes tilstand, når man er flere om at skubbe :th2: René Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2007 Kom nu ud af busken motorcyklister - kan være den såkaldte sæson er over for nogle, men ikke alle ;) Kører da stadig (pendler)... Hvad kører du på ?? Måske jeg har set dig et par gange ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ARN 10 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2007 Kører hele året - bare der ikke er is og sne på vejen ;-) R1200RT sølvgrå Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2007 R1200RT sølvgrå Nårh .... den færge er jeg da kørt forbi nogle gange :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ARN 10 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2007 Nårh .... den færge er jeg da kørt forbi nogle gange :D Ja, du skal vel gi' den gas for at indhente den tid du bruger i den manuelle bane ;) Men har nu ikke set noget der ligner dit profilbillede suse forbi Hva' med at give dig til kende næste gang :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2007 Men har nu ikke set noget der ligner dit profilbillede suse forbi Nej, det har du næppe... den bruges jo kun på banen ... Blå Triumph Sprint ST... Jeg hilser næste gang Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ARN 10 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2007 Du må f..... køre hurtigt, har aldrig bemærket du er sust forbi... Men :th2: næste gang du smutter forbi uden jeg bemærker det ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2007 Du må f..... køre hurtigt, har aldrig bemærket du er sust forbi... Men :th2: næste gang du smutter forbi uden jeg bemærker det ;) Du kører onkel-morfar mc.... du sover vel hele vejen over ? :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ARN 10 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2007 Med varmen på fuld power i sæde og håndtag samt fartpiloten slået til, er det vel meget passende at tage en morfar på vejen over ;-) Gi' et signal næste gang - hvem ved måske vågner jeg... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
fotografen 10 Anmeld indhold Besvaret March 3, 2009 Er der sket noget nyt siden....sidst? Nu er der vel gået omkring 6 år... Er der kommet en bedre løsning end den manuelle bane? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret March 3, 2009 Nu er der vel gået omkring 6 år... Er der kommet en bedre løsning end den manuelle bane? Ja, har du bropendleraftale til mc, kan du låse din bizz til kun at kunne anvendes til mc, og derved kan du anvende det medfølgende brokort i kortbanerne. Du ka stadig ikke anvende bizzbanerne, men at slippe den manuelle bane er fantastisk:th2: Der er jo heller ikke kø i kortbanerne, så det er et okay kompromis for min del:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ARN 10 Anmeld indhold Besvaret March 3, 2009 Jo du kan få et Bropas låst til MC og benytte kortbanerne - eller køre med bizzen igennem de automatiske baner. Kører du med bizzen i automatbanerne betaler du for bil. hvilket er samme pris som MC, hvis du har pendleraftale. På pendleraftalen skelnes der ikke imellem bil og MC. Har ind til videre ikke haft problem med at køre i bizz-banen på 2 hjul ;-) OK - så lige Sanne havde svaret :-) Jeg har opgivet videre kamp og affundet mig med løsningen, selv om den ikke er perfekt. R Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret April 17, 2010 Ja - nu er der vel så gået 7 år.. Ufatteligt - jeg er helt målløs :-S Har slet ikke tænkt på MC'listers forhold på broen - før end nu, hvor mangen skal til og have MC.. Men er det stadig det samme? Vi har i forvejen en brobizz med pendleraftale.. + brokort, hvor det er fuld pris hver gang.. Så enten kan min mand benytte brobizz-pendleraftalen stadig - og betale det samme som vi gør nu i bil.. Eller også kan vi få brokortet låst? Og hvad så? Betale 63 kr hver eneste gang han kører over? Eller hvordan ? Håber stadig i er der :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ARN 10 Anmeld indhold Besvaret April 17, 2010 Du har ganske ret. Låser du brokortet til MC betaler du fuld MC pris, hver gang du bruger det. Det tæller ikke med på Brobizz pendler aftalen - pristrappen. Bruger du til gengæld din brobizzen på pendleraftalen betaler du samme pris som for en bil, hver gang du kører over på MC. Kører du udelukkende MC og aldrig bil, er det OK at bruge brokort og betale almindelig MC pris. Det er forbudt at diskrimiminere medmindre du er så tilpas en lille kundegruppe, at der ikke er nogen medier, der gider tage emnet op... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Troejborg 10 Anmeld indhold Besvaret April 17, 2010 Okay.. Jamen det er jo egentlig nemt nok så.. Han havde tænkt sig at køre MC om sommeren og bil om vinteren.. Så jeg tror bare vi fortsætter på det vi plejer at gøre - brobizz pendleraftalen - så kan det da ikke gå helt galt :-) er bange for det bliver for dyrt, hvis man skal betale 63 kr. hver gang han skal køre over med MC - ifht. pristrappen :) Heldigvis natarbejder han - så han undgår forhåbentligt de køer der er blevet beskrevet i dette emne.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ARN 10 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2010 Som sagt, hvis du kun kører MC er det billigst med låst brokort uanset antal overkørsler på en måned. Jeg kører altid (næsten 3 år) i lastbil bizzbanen på MC med pendlerbizzen. Intet problem så længe man ikke kører for hurtigt frem mod bommen. Skulle bommen ikke gå op, er det bare at vente på en bromedarbejder. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites