ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret March 10, 2003 Hej Vincent! Måske skulle du lige skrive HVOR, du har tænkt dig, at man skulle møde op. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret March 10, 2003 Jeg havde regnet med hjemme hos mig ...? Min adresse er: Nikolaj Vincent Olsen Widells väg 5, 9. sal (Ved siden af Preem & McDonalds, Rosengård trafikplats - en høj bygning med en rød antenne på toppen). Der er kode på døren, men den får i på mail/sms hvis i melder ud at i kommer til mig først I kan selvfølgelig også ringe til taxa 151515 og snakke med Jamilla for at få adressen hvis i skulle glemme det hehehe ... hun kan helt sikkert huske hvor jeg bor Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret March 10, 2003 øhh ... ved godt det lige lød lidt skummelt med Jamilla, men som VIP-kunde kommer man til at kende dem inde på växeln ... *og jeg ved ikke hvorfor jeg undskylder ... hmmm* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret March 10, 2003 Damn nu på lørdag ... jeg har vagt netop den weekend, jeg prøver at rykke rundt på en vagt eller to. Håber det lykkedes med omrokering af vagterne - da jeg mægtig gerne vil med til mødet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2003 Take it easy ... lørdag var bare et forslag, det er måske bedre vi tager det næste lørdag, så folk har lidt bedre tid til planlægning? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret March 14, 2003 Bropendler-mødet er udsat til næste lørdag pga. manglende tilmeldinger. Det der skal ske næste lørdag er, at vi laver en brainstorm og får nedfældet på skrift hvad det helt præcist vi ønsker at få ud af samarbejdet med pendlerforeningen öresund, samt vores hjemmeside (www.bropendler.com). Dette er vigtigt, da vi skal bruge det til når vi skal snakke med pendlerforeningen öresund om hvad vi ønsker at få ud af et evt. samarbejde. Dem der ønsker at deltage bedes kontakte mig enten via mail eller tlf: nikolaj_vincent@hotmail.com +46 40 22 95 59 (fastnet) +45 61 65 80 62 (mobil/sms) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret March 25, 2003 Bropendler er lanceret ... knock yourself out Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret March 25, 2003 Weeeee :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites