Jump to content
vincent

Forslag til bropendler.dk

Recommended Posts

Jeg havde regnet med hjemme hos mig ...? happy.gif Min adresse er: Nikolaj Vincent Olsen Widells väg 5, 9. sal (Ved siden af Preem & McDonalds, Rosengård trafikplats - en høj bygning med en rød antenne på toppen). Der er kode på døren, men den får i på mail/sms hvis i melder ud at i kommer til mig først happy.gif I kan selvfølgelig også ringe til taxa 151515 og snakke med Jamilla for at få adressen hvis i skulle glemme det hehehe ... hun kan helt sikkert huske hvor jeg bor happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Damn nu på lørdag ... jeg har vagt netop den weekend, jeg prøver at rykke rundt på en vagt eller to. Håber det lykkedes med omrokering af vagterne - da jeg mægtig gerne vil med til mødet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Bropendler-mødet er udsat til næste lørdag pga. manglende tilmeldinger. Det der skal ske næste lørdag er, at vi laver en brainstorm og får nedfældet på skrift hvad det helt præcist vi ønsker at få ud af samarbejdet med pendlerforeningen öresund, samt vores hjemmeside (www.bropendler.com). Dette er vigtigt, da vi skal bruge det til når vi skal snakke med pendlerforeningen öresund om hvad vi ønsker at få ud af et evt. samarbejde. Dem der ønsker at deltage bedes kontakte mig enten via mail eller tlf: nikolaj_vincent@hotmail.com +46 40 22 95 59 (fastnet) +45 61 65 80 62 (mobil/sms)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites