Gio 23 Anmeld indhold Skrevet February 11, 2004 For dem der skal over og skifte til bus imorgen, så er der mindre godt nyt: http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=406814/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret February 12, 2004 Godt man ikke har de problemer mere *gnæk* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret February 12, 2004 Nikolaj, Har du overvejet hvordan du kommer på arbejde efter 1/4 ? hehehe Så har du også det problem at slås med :o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret February 12, 2004 Asså ... overtager vi den lejlighed har jeg 5km på job ... en afstand som kan tilbagelægges på cykel Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret February 12, 2004 LOOOOL... hvornår har du sidst siddet på en cykel ?? ;o) Kan den fåes med varme i sadlen ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret February 12, 2004 Haha, så så man lige revisoren komme cyklende i jakkesæt, regnvåd hver anden dag, på job Sender du en gang med tiden et billede, med dig og en cykel på et og samme billede, hihi? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest spiff Anmeld indhold Besvaret February 12, 2004 Jeg kan sagtens se det for mig... Han har jo bevist at han har kondien i orden til badminton Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret February 13, 2004 Off topic *TSK!!!* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites