Guest mad Anmeld indhold Skrevet February 3, 2004 Är det någon som har statistik på Öresundsstågen, hur ofta dom är på tid och hur försenade dom är. Sista tiden känns det som det har varit i snitt 20 min i varje riktning, förutom dom inställda tågen. Då åker jag när det är rusningstrafik på morgon och kväll. Skriver folk och klagar på tågen eller händer inget? Är det bara jag som upplever detta som ett problem, det kostar trots allt c:a 2000 SEK/mån och man borde kunna kräva bättring. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2004 Hvorfor starter du en ny tråd, der hedder Øresundstoget, der ligger lige efter en tråd, der hedder det samme? Bortset fra det, så har trafikken over Øresund i uge fem været i det røde felt hvad angår forsinkelser nemlig mere end 10,5 procent over fem minutter. Det er usædvanligt. Jeg bruger selvfølgelig Skånetrafikens rejsegaranti, når forsinkelserne opstår på svensk grund, og på et tidspunkt lavede jeg en "scene", da det eftermiddagstog jeg skulle med fra Malmö for tredje gang på en uge var forsinket. Jeg spurgte togføreren hvorfor det tog ALTID var forsinket. Så tog det ene ord det andet og det endte med at jeg sagde, at min billet var forsinket, og at hun først kunne få den at se senere, hvorefter jeg læste videre i mit blad, så længe jeg nu kunne holde ud at have en stinkende arrig togfører til at stå og stampe ved siden af mig. Sådan skal man selvfølgelig ikke opføre sig - på den anden side kunne det være interessant, hvis civil ulydighed bredte sig i togene, så et forsinket tog altid automatisk betød et stort antal forsinkede billetter. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest mad Anmeld indhold Besvaret February 3, 2004 Att jag startade en ny tråd var av slarv och obetänksamhet. Jag har åkt 4 ggr den här veckan och förseningen har varit mer än 20 min på alla utom 1 tåg, tyvärr har förseningarna uppståt på Danska sidan. Och jag är inte så intresserad av resegaranti, jag vill mest att mina tåg skall vara någorlunda i tid så jag slipper sitta på tåget 3 timmar+ om dagen. Med tanke på förseningarna så borde tågpersonalen få sig en del utskällningar och annat "dåligt" beteende så dom är nog härdade. När förseningarna väl har uppstått så "gömmer" dom sig gärna i sin kupé och visar sig inte för passagerarna. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret February 3, 2004 Tja jeg kan høre at mine 2500 kr til brobizz er givet godt ud jeg skidtede DSB ud med broen pr. 1/1-04 havde på daværende tidspunkt kørt med DSB lidt over 2 år og må jeg må indrømme jeg tror ikke meget på DSB's løfter om at det bliver bedre med tiden...man skal naturligvis se det i et stort perspektiv og at der er mange faktorer som spiller ind og kan forsinke et tog men irreteret det kan man sq hurtigt blive :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest mad Anmeld indhold Besvaret February 3, 2004 Jo jag har funderat på Brobizz oxå. Men det blir ju väldigt mycket dyrare om man skall räkna med bensin och sånt oxå. Men halverad restid är inte fel. Hur fungerar pendlar Brobizz, jag läste att det var kalendermånad dvs från 1 till sista i månaden. Hur fungerar det när man har semester och så. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest nikolaj Anmeld indhold Besvaret February 3, 2004 jeg bruker betala med Autogiro och då blir belöppet dragit värje månad från kontot. Om du ska på semester då kan du säkert gå til öresundsbron's kontor på stortorget och prata med dom om at brobizzen inte ska väre giltig den kommande period - eller nåt sånt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret February 4, 2004 "Skånetrafikens rejsegaranti" ? Den har jeg ikke fået prøvet endnu, men af hvad jeg kan se dækker den kun op til 500 kr. med taxa hvilket ikke kan være nok til at komme til hovedbanen i KBH, for mig at se er deres rejsegarenti ikke helt nok for dem som pendler fra malmö til københavn. Da der var strejke nægtede de af udstede rejsegarenti og så var man alvorligt på skideren om morgenen når toget ikke dukkede op, når der endelig kom et tog ned til malmö syd, så var det proppet med mennesker og stort set ikke plads til at tage flere med.. Er det utrolig dårlig service eller hvad.. ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2004 Skånetrafikens rejsegaranti har jeg beskrevet meget udførligt i et tidligere indlæg. Både den med de faktiske udgifter og den med frikortet. De ka også læse mere på www.skanetrafiken.se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret February 4, 2004 mad: Har du ingen job kompiser du kan resa med. Herinde på forum har vi også en tråd der hedder Samkörsel. Kanske du kan finde nogon at åke med från Malmø :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret February 5, 2004 Jeg prøvede deres rejsegaranti for 14 dage siden. Jeg kom en time for sent på job på grund af et aflyst pågatåg. Jeg udfyldte en blanket og vedlagde en kopi af mit svenske pendlerkort. Resultat = et gavekort til skånetrafiken på 50 SEK. Jeg betaler 1850 SEK/md for mit Öresundskort. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
darksaint 0 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2004 Mad: Hvor rejser du til, hvis det er i nærheden af Glostrup kunne vi måske finde ud af noget??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites