dan 0 Anmeld indhold Besvaret December 19, 2003 Sådan nogen bonerøve på udlandskontoret. Jeg sendte min forskudsopgørelse ind den 8 december og fik den retur den 12 med besked om at mit skattekort var uden fradrag for broen da dette ikke var vedtaget endnu. De får sgu en mail.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest zeni Anmeld indhold Besvaret December 19, 2003 Eller så ring til "tast selv", nummeret står på forsiden af din selvangivelse. Der retter du bare selv, og den nye selvangivelse fremsender automatisk. Bemærk i øvrigt, at den aftalen medfører, at E101 gælder til 31/12 2004 med fradraget træder i kraft her fra årsskiftet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest skat-mand Anmeld indhold Besvaret December 19, 2003 Igår var jeg til møde på skatteforvaltningen, da der stadig er fejl i min selvangivelse for 2002. Hun orienterede mig samtidigt om at det nu er muligt at få brofradraget med på forskudsskemaet for 2004. Aftalen er ikke godkendt endnu, men de har fået instruktioner om at de skal give fradraget nu. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret December 19, 2003 Jeg har bare tastet et forhøjet befordringsfradag ind på min forskudsopgørelse. Hvis der siden bliver en speciel rubrik til brofradraget, der det vel bare at regulere det på selvangivelsen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest martin Anmeld indhold Besvaret December 19, 2003 Jeg har lige gennemlæs KPMG's uddrag af den nye skatteaftale, og det er ikke sole klart hvad der sker med 75% / 25% ordningen. Men min egen fortolkning af det skrevne må være at den tidligst træder i kraft 1. januar, dvs. minimum 1 år med dobbelt personfradrag. Eller er jeg forkert på den? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest anders Anmeld indhold Besvaret December 19, 2003 Ulmus : Jeg var på skattekontoret i går og mit brofradrag blev her lagt til det alm. befordringsfradrag... så det må jo være den korrekte måde så !? Nu er det så bare at vente pænt på den første lønseddel....ahhh ;o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret December 19, 2003 Tak Anders, det var da rart at vide. ;o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest patrick Anmeld indhold Besvaret December 25, 2003 Hej Min kone har aldrig boet i Danmark ,men er lige flyttet til Sverige. Jeg arbejder i Danmark TDC IT services i Sydhavn. Mit spørgsmål er: 1. Min kone er ikke dansk statsborger, Hvis hun ikke får job kan jeg stadigvæk få hendes personfradrag og hvor skal jeg melde dette?? 2.Har fået at vide i fraflytningskomunen at fra den 1/1-2004, skal københavns skatteforvaltning tage sig af alle mine skatteforhold, da man har lavet en kontor for grænsegængere der. Kan nogle hjælpe mig, hvor dette kontor ligger?? Adresse??? på forhånd tak 2. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest esra Anmeld indhold Besvaret December 30, 2003 hvad med helsingør -helsingborg forfindelse når man tager færgen for man også fradrag for det! det er nemlig ikke nævn nogen steder Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret January 6, 2004 Hej Esra. Under emnetråden "Øresundsbroen og Færgerne" er der en tråd der hedder "Fradrag over helsingborg". En søgning på ordet "færge" gav samme resultat: Link: http://www.sunddebat.com/discus/messages/182/252.html Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites