ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret April 15, 2004 Jesper > jeg kiggede "for sjov" på blanketten til befordringsfradrag, da jeg nu var inde på siden. Der findes et skema til befordringsfradrag, hvor man bl.a. skal anføre specielt færgefradrag og Storebæltsfradrag. Jeg undrede mig i ca. 5 minutter over, at der ikke stod noget om Øresundsbroen, indtil jeg kom i tanke om, at vores fradrag først gælder fra i år, og derfor først skal anføres på næste selvangivelse. Til den tid kommer der vel så en rubrik til brofradag. Ja, altså undskyld, jeg var bare lidt forud, ikk. ;o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 15, 2004 *ahh*...that explains! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
fisker 0 Anmeld indhold Besvaret April 15, 2004 Typisk, man kan ikke vide alt :-( Har trukket mit færgefradrag fra på det normale befordringsfradrag, har osse nogle kilometer fra jeg arbejdede i dk, det værste der kan ske er at jeg skal op og hilse på skattefar, men hvad har jo alle dokumenterne :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites