Guest googli Anmeld indhold Skrevet March 29, 2005 Hej Kan nogen fortælle hvad de forskellige løntrin svarer til i penge? Det er lidt forvirrende når det står i annoncerne om man ik ved hvad det svarer til :S Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret March 30, 2005 Kan du fortælle hvad det er du snakker om? Det ville gøre det nemmere at hjælpe dig! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret March 30, 2005 Jeg er helt lost... help please.. jeg kan godt spille en plade om løntrin i Finansforbundets nye overenskomst men det er da vist lidt trist i længden?? eller hur?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret March 30, 2005 Uha pas nu på begge to, ikke komme med den slags svar, det passer ikke netbetetjent ulmus! Thomas du er jo lidt kritisk i dit svar med det udråbstegn. (Venligst læs ovenstående med ironi, tak:-):-):-):-)) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 30, 2005 Jesper: Ironien er forstået, tak ;o) ...men derudover, så fatter jeg heller ikke præcis hvad Googli spørger om. Så Googli må lige fatte forklarings-sismofytten, og definere nærmere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites