Guest anders Anmeld indhold Besvaret September 4, 2004 Nej, det har du vist ikke - du har også en fisketur til gode, men lad os nu varme kaffen først og se på havørreder senere :-) (Dem har jeg forresten fanget over 80 af i år, indtil videre) Men tag mig på ordet og oplev lugten fra havet inden du kører ind i byen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret September 4, 2004 Du skulle liiiige lave en "nudge-nudge" med de hav-basser! *gg* Jeg har slet ikke været ude og dyppe stangspidsen i år :-/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest anders Anmeld indhold Besvaret September 4, 2004 Den SKULLE med ja gnæk gnæk... Du havde jo truet med fiskeri tidligere og eftersom det ikke blev til noget måtte jeg blære mig lidt :-)) Havbasserne fredes 150904, desværre - men så findes der selvfølgelig trolling. Tilladt med fiskeri efter laksefisk 2 distanceminutter fra kysten. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest andré Anmeld indhold Besvaret October 17, 2004 Hej til alle, Er der en af d'damer og herrer, som har - eller kender nogen der har - en garage ledig i Trelleborg-regionen fra f.eks. januar 2005 indtil ca. august 2005? Formedelst leje, naturligvis. Jeg er nemlig i udlandet for en del tid fremover, og vil fra januar have udtalt behov for garage til min bil. Krydser fingre.. Venligste hilsner Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites