Admin 12 Anmeld indhold Skrevet July 28, 2002 Nu når sommeren er over os igen, kan man jo spørge om der er nogen der kan anbefale nogle gode strande her på vestkysten.Jeg var ovre på østkysten for at tage billeder forleden, hvor jeg stødte på Yngsjö havsbad, der var en rigtig lækker strand og jeg tænkte på om der var noget lignende herovre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest julie Anmeld indhold Besvaret July 29, 2002 Vi har prøvet at køre en del rundt for at finde nogle strande, og der ligger et par stykker nede ved malmø. Lige ved siden af broen (til venstre hvis man kommer fra Danmark) der ligger der en camping plads med en lækkert strand, eller det vil sige en flok badebroer. Hvis man så kigger til højre for broen, går der en lang tange ud hvor man kan se en sand strand, og der er der både sand, badebro, legeplads og en rutchebane ude i vandet, det er et helt perfekt sted, jeg mener at man skal køre igennem bunkeflo og så køre mod Glostorp. I må ikke hænge mig op på navne, dem er jeg ikke så gode til, men jeg skal huske at kigge efter næste gang jeg køre derned. Og så er der selvfølgelig omkring Trelleborg, men det er jo lidt langt væk. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret September 25, 2002 Jeg har været på Ribersborg stranden i malmø ... den med huset ude i vandet... Da var det rigtigt mange mennesker, nogle få "naturister" og i overflod af mariehøns. Måske det skyldes at det var skyfrit og 25gr.? Det var lidt ubehageligt med de mange mariehøns, men ellers var det en god strand med ikke for meget tang Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites