Guest kim Anmeld indhold Skrevet May 8, 2002 Hej med jer Vi er et dansk par der næsten lige er flyttet ind i et rækkehus på Limhamn Øen. Vi vil i den forbindelse spørge om der er andre der også bor på Øen (ud over Peter K som vi allerede kender). Det kunne være hyggeligt også at have nogle danske venner herovre, så vi kan vise vores svenske venner hvordan vi fester. - og lad nu være med at himle op omkring gettodannelse, det gider vi ikke. Hilsen Kim og Mette Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest knud Anmeld indhold Besvaret May 8, 2004 hejsa Kim, bor du stadig på øn?, overvejer selv at flytte ud på sundholmsgaten. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2004 Ghetto dannelse ?? lyder mere som den svenske stats forsøg på at internere de danske flygtninge, som strømmer til Malmö *gg* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest trut Anmeld indhold Besvaret May 9, 2004 Jeg gør ikke, og skrue lige ned for larmen ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trinity Anmeld indhold Besvaret June 18, 2004 Jeg bor også herude (Sundholmsgatan) sammen med min kæreste Dorte. Vi er mere end klar på de der fester I taler om Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Christian A 10 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2005 Det gør vi også (sådan set) Hej Kim og Mette Vi hedder Christian og Helle (og hunden Canto) vi har købt lejlighed på Sundholmsgatan 38 stuen. Vi har overtaget lejligheden pr. 01/04-05 men mangler bare at sælge huset på Sjælland. Vi er klar på noget i nær fremtid. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2005 Hej Kim og Mette Vi hedder Christian og Helle (og hunden Canto) vi har købt lejlighed på Sundholmsgatan 38 stuen. Vi har overtaget lejligheden pr. 01/04-05 men mangler bare at sælge huset på Sjælland. Vi er klar på noget i nær fremtid. :th2: Øh bare lige for at nævne det, men har du set på datoerne på de tidligere indlæg??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trinity Anmeld indhold Besvaret May 11, 2005 Så så Thomas.. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2005 Ej seriøst.. i hiver et emne frem som er fra 2002?? altså mon ikke de har lavet deres ghetto dannelse med nogen?? Ja ja.. man kan jo altid skrive om ingenting hvis man ikke har noget at skrive ellers ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2005 Og det gjorde du så Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2005 nemlig.. jeg vil nemlig også være mere end blot medlem.. jeg vil være super skriver.. ligesom alle de andre der skriver ingenting om ingenting :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2005 that's the spirit men jeg tror det er forsent, Steen har vidst slået titlerne fra *gg* Så du må nøjes med at skrive en masse ingenting om ingenting Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2005 Ogs mig, jæ vil os væer med:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2005 Og hvad så, hvis denne tråd startede for 3 år siden. Der er sikkert kommet nye danskere på Öen siden da, som gerne vil lærer andre danskere at kende. Personligt har jeg boet på Öen i 1½ år uden at støde på ret mange danskere. Faktisk kun 2, og den ene har boet i Sverige i over 40 år. Om det er mig der går med skyggeklapper eller om den danske "gettodannelsen" som i snakker om er ovre ved Sundholmsgaten ved jeg ikke. Bor selv på sydsiden af Öen Så til Kim og Mette (hvis i altså stadigvæk bor på Öen) samt i andre kunne det være hyggeligt at mødes og feste som der blev forslået for over 3 år siden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2005 Og hvad så, hvis denne tråd startede for 3 år siden. Der er sikkert kommet nye danskere på Öen siden da, som gerne vil lærer andre danskere at kende. Personligt har jeg boet på Öen i 1½ år uden at støde på ret mange danskere. Faktisk kun 2, og den ene har boet i Sverige i over 40 år. Om det er mig der går med skyggeklapper eller om den danske "gettodannelsen" som i snakker om er ovre ved Sundholmsgaten ved jeg ikke. Bor selv på sydsiden af Öen Så til Kim og Mette (hvis i altså stadigvæk bor på Öen) samt i andre kunne det være hyggeligt at mødes og feste som der blev forslået for over 3 år siden. Og det er så kun for dem der bor på øen eller hvad?;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2005 Nej, jeg er da ligeglad om folk kommer fra Öen eller fastlandet. Nu faldt jeg bare over denne tråd. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
csa 0 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2005 Mette og Kim flytter snart fra Ön igen, og deres superlækre lejlighed er i øvrigt til salg: http://www.husisverige.webbyen.dk/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trinity Anmeld indhold Besvaret May 11, 2005 Hahaha Persson :D Jeg er også frisk på lidt ø-hygge. Bor dog ikke på Sundholmsgatan længere men derimod på den aller yderste sydlige spids. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret May 11, 2005 Personligt har jeg boet på Öen i 1½ år uden at støde på ret mange danskere. Faktisk kun 2, og den ene har boet i Sverige i over 40 år. Om det er mig der går med skyggeklapper eller om den danske "gettodannelsen" som i snakker om er ovre ved Sundholmsgaten ved jeg ikke. Bor selv på sydsiden af Öen . Ok Claus du må gå med lukkede ører;) Vi bor i Vindrosen og har "danska granner" hele vejen rundt;) I sidste Vindrosen bladet blev det oplyst at ca 30 % af bostadsrätshaverne var danske... Men jo klart en fest på øen, og jo Thomas du er sgu altid velkommen til lidt frisk luft:rolleye: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2005 Jeg må til at åbne ørerne mere når jeg går ud. Eller også må folk tale noget højere ;-) Er der nogen som tør sige at de kan ligge bolig til, til en fest? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2005 Jeg må til at åbne ørerne mere når jeg går ud. Eller også må folk tale noget højere ;-) Er der nogen som tør sige at de kan ligge bolig til, til en fest? Nu var det jo lidt din ide, så hvad med dig selv? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2005 Har ikke pladsen. Desværre :( Ellers tog jeg da gerne imod. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
csa 0 Anmeld indhold Besvaret May 25, 2005 Mette og Kim flytter snart fra Ön igen, og deres superlækre lejlighed er i øvrigt til salg: http://www.husisverige.webbyen.dk/ Og nu er lejligheden ikke til salg længere...for min kæreste og jeg har lige købt den! WEEE! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
aluxus 10 Anmeld indhold Besvaret June 13, 2007 Vi flytter til Limhamn i sep. 07 Som svar på dit indlæg er vi et ungt par der er ved at købe lejlighed på sundsgatan i de nye lejligheder, og i den forbindelse kunne det jo være rart at møde andre, og hvis der faldt et par fif af om området ville jeg bestemt ikke blive sur ; ) - Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites