Jump to content
Guest kim

Hvem bor på Limhamn Øen

Recommended Posts

Guest kim

Hej med jer Vi er et dansk par der næsten lige er flyttet ind i et rækkehus på Limhamn Øen. Vi vil i den forbindelse spørge om der er andre der også bor på Øen (ud over Peter K som vi allerede kender). Det kunne være hyggeligt også at have nogle danske venner herovre, så vi kan vise vores svenske venner hvordan vi fester. - og lad nu være med at himle op omkring gettodannelse, det gider vi ikke. Hilsen Kim og Mette

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trinity

Jeg bor også herude (Sundholmsgatan) sammen med min kæreste Dorte. Vi er mere end klar på de der fester I taler om happy.gifhappy.gifhappy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gør vi også (sådan set) Hej Kim og Mette Vi hedder Christian og Helle (og hunden Canto) vi har købt lejlighed på Sundholmsgatan 38 stuen. Vi har overtaget lejligheden pr. 01/04-05 men mangler bare at sælge huset på Sjælland. Vi er klar på noget i nær fremtid. :th2: :fight::thumbup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej Kim og Mette Vi hedder Christian og Helle (og hunden Canto) vi har købt lejlighed på Sundholmsgatan 38 stuen. Vi har overtaget lejligheden pr. 01/04-05 men mangler bare at sælge huset på Sjælland. Vi er klar på noget i nær fremtid. :th2: :fight::thumbup:
Øh bare lige for at nævne det, men har du set på datoerne på de tidligere indlæg???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej seriøst.. i hiver et emne frem som er fra 2002?? altså mon ikke de har lavet deres ghetto dannelse med nogen?? Ja ja.. man kan jo altid skrive om ingenting hvis man ikke har noget at skrive ellers ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Og hvad så, hvis denne tråd startede for 3 år siden. Der er sikkert kommet nye danskere på Öen siden da, som gerne vil lærer andre danskere at kende. Personligt har jeg boet på Öen i 1½ år uden at støde på ret mange danskere. Faktisk kun 2, og den ene har boet i Sverige i over 40 år. Om det er mig der går med skyggeklapper eller om den danske "gettodannelsen" som i snakker om er ovre ved Sundholmsgaten ved jeg ikke. Bor selv på sydsiden af Öen Så til Kim og Mette (hvis i altså stadigvæk bor på Öen) samt i andre kunne det være hyggeligt at mødes og feste som der blev forslået for over 3 år siden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Og hvad så, hvis denne tråd startede for 3 år siden. Der er sikkert kommet nye danskere på Öen siden da, som gerne vil lærer andre danskere at kende. Personligt har jeg boet på Öen i 1½ år uden at støde på ret mange danskere. Faktisk kun 2, og den ene har boet i Sverige i over 40 år. Om det er mig der går med skyggeklapper eller om den danske "gettodannelsen" som i snakker om er ovre ved Sundholmsgaten ved jeg ikke. Bor selv på sydsiden af Öen Så til Kim og Mette (hvis i altså stadigvæk bor på Öen) samt i andre kunne det være hyggeligt at mødes og feste som der blev forslået for over 3 år siden.
Og det er så kun for dem der bor på øen eller hvad?;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trinity

Hahaha Persson :D Jeg er også frisk på lidt ø-hygge. Bor dog ikke på Sundholmsgatan længere men derimod på den aller yderste sydlige spids.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Personligt har jeg boet på Öen i 1½ år uden at støde på ret mange danskere. Faktisk kun 2, og den ene har boet i Sverige i over 40 år. Om det er mig der går med skyggeklapper eller om den danske "gettodannelsen" som i snakker om er ovre ved Sundholmsgaten ved jeg ikke. Bor selv på sydsiden af Öen .
Ok Claus du må gå med lukkede ører;) Vi bor i Vindrosen og har "danska granner" hele vejen rundt;) I sidste Vindrosen bladet blev det oplyst at ca 30 % af bostadsrätshaverne var danske... Men jo klart en fest på øen, og jo Thomas du er sgu altid velkommen til lidt frisk luft:rolleye:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg må til at åbne ørerne mere når jeg går ud. Eller også må folk tale noget højere ;-) Er der nogen som tør sige at de kan ligge bolig til, til en fest?
Nu var det jo lidt din ide, så hvad med dig selv?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi flytter til Limhamn i sep. 07 Som svar på dit indlæg er vi et ungt par der er ved at købe lejlighed på sundsgatan i de nye lejligheder, og i den forbindelse kunne det jo være rart at møde andre, og hvis der faldt et par fif af om området ville jeg bestemt ikke blive sur ; ) :new: -

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites