Guest lindbamsen Anmeld indhold Skrevet April 18, 2002 Hej med jer.. vi er 2 unge gutter på 23-24 som ønsker at komme over på den anden side af sundet, vi vil derfor høre hvilket område der er godt og tæt på broen.. og som samtidig er rimeligt billigt 4000-4500 dkr om måneden, og som passer til lidt unge menesker som os... vi har kigget på limhamn lyder og ser ganske pragtfuldt ud.. hvor langt er det fra malmø centrum, og fra broen el. kastrup (kbh)og er det overhoved et godt sted??!! M.v.h Lindbamsen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest lisbeth Anmeld indhold Besvaret April 19, 2002 Hvorfor går I ikke ind og kigger på tidligere sider på FORUM - der er masser af indlæg med de oplysninger, som I ønsker. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest l@rsen Anmeld indhold Besvaret April 22, 2002 Hej! Vil lige sige at jeg bor i Limhamn, og syntes det er et kanont sted. Der er stille og roligt og der er ikke så mange store blokke som skæmmer udsigten. Der er ca. 6km ind til Centrum, og også ca. 6 km ud til Malmö sydlige togstation Svågertorp. Det tager ikke engang 10min med bus nummer 10 at køre ind til centrum, og hvis man har bil kan man køre til Svågertorp og parkere den der, det tager kun 7min at køre dertil. Dog skal man lige tænke på at det koster penge at holde sin bil i Svågertorp, dog maks 40 kr i døgnet. Og hvis man et kontokort til f.eks hydro kan man bruge det til at betale parkeringsafgiften med, så slipper man for at have mønter og man betaler kun lige det det koster..Genialt!! Så hvis man vil handle ind i Tårnby og bor i Limhamn, tager det under 30min at komme dertil. Det er også et billigt område når man skal have forsikring på sin bil, ihvertfald i forhold til andre steder i Malmö, det skal man jo også lige tænke på. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
steelsky 0 Anmeld indhold Besvaret April 22, 2002 Hvor bor i ??? skriv dit navn og hvor du bo i Malmö ! Søren Seldrup - Limhamn Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest lindbamsen Anmeld indhold Besvaret April 23, 2002 Tak for hjælpen... L@rsen,har væretpå besøg ovre hos jer, og gået rundt på øen i Lørdags.. meget huggeligt og smukt, men desværre nok en smule for dyrt.. ville meget gerne starte med at leje noget, for at se hvordan det er, men syntes at det er svært at finde lejebolig.. måske nogen kunne hjælpe med det!!! hilsen Lindbamsen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest nina Anmeld indhold Besvaret April 23, 2002 Hej!! Vi er igang med at leje en lejlighed igennem et firma der hedder Norden og som er placeret i København. Du kan gå ind og tjekke deres hjemmeside på www. norden.dk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest niclas Anmeld indhold Besvaret April 23, 2002 Hej! www.bovision.se er også et glimrende sted at søge "Hyresrätt" eller orientere sig om markedet og priserne. Mine erfaringer med udlejere i Sverige er kun positive og de har alle været positive over for at få danske lejere (har hjulpet et par stykker). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest kim Anmeld indhold Besvaret April 23, 2002 Hej ! Jeg har lige købt lejlighed på kollegiegatan og det er ok tæt på stationen til kbh og heller ikke så langt fra centrum. (I området dalaplan). Det er en 3 værelse på 75,5 og med lån og husleje bliver det 4000dkk Området er også kanont Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest lindbamsen Anmeld indhold Besvaret April 23, 2002 Tak for hjælpen alle sammen.. hvis jeg må spørge dig Kim Hvid.. hvad du har givet for din lejlighed??.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest kim Anmeld indhold Besvaret May 5, 2002 Hej Lindbamsen Jeg har givet 290000 SEK Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest kimhvid Anmeld indhold Besvaret May 5, 2002 Hej igen Jeg fandt min lejlighed på denne hjemmeside www.hemnet.se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites