Admin 12 Anmeld indhold Skrevet March 23, 2002 Jeg synes denne debat er meget Malmö domineret.Er der slet ingen der flytter til Helsingborg ? Det er da en dejlig by. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2002 Jeg synes denne debat er meget Malmö domineret.Er der slet ingen der flytter til Helsingborg ? Det er da en dejlig by. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest betina Anmeld indhold Besvaret March 24, 2002 Hej Steen, Helsingborg er en kanon hyggelig by, der kan byde på meget, MEN den kan desværre ikke hamle op med den korte afstand der er mellem malmø og københavn. Du må nyde den charme det er at være ene dansker ..... MVH Betina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest anonym Anmeld indhold Besvaret March 26, 2002 Helsingborg er den bedste by, helt klart, Malmø er en rigtig osser. Der er ikke den charme som i Helsingborg og så er Helsingborg faktisk noget billiger end Malmø. Vi elsker Helsingborg og vil gerne have det for os selv, så bliv endelig ved med at flytte til Malmø-området please, ikke til Helsingborg, vi som bor her er ikke interesseret i at der bliver for overrendt af danskere det er jo ikke derfor vi er flyttet hertil. Om sommeren er her palme strand, cafe promenader a´la Nice, masser af sommer fester, hyggelige butikker, man lære at kende folk i byen, små afstande til skole/børnehaver, resturanter, cafe, dans, butikker, kærnen(historie), og meget mere. Så vi ønsker ikke nogen bro her oppe, så der bliver alt for meget gennemkørsel næ nej tak. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret March 26, 2002 Og så kan vi jo slå dem i både fodbold og "Stadskamp".HIF vinder allsvenskan ! Jeg er nu ikke helt enig om den faste forbindelse.Jeg kunne godt tænke mig en tunnel heroppe.En sådan forbindelse ville kunne give pænt overskud,da den ikke ville koste særligt meget i forhold til de 2 andre og hvis man så lagde økonomien sammen med øresundsbroen kunne de tilsammen give overskud og så er alle vel glade ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest anonym Anmeld indhold Besvaret March 26, 2002 Det er godt at høre Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites