Guest thomas Anmeld indhold Skrevet January 9, 2004 Fik en interessant mail om handlingsplanen mellem Københavns Kommune og Malmö Stad, på en blanding af Svensk-Dansk. Mon et "nyt" blandings sprog og en særlig skriveform er på vej? Citat & Link: ********************************* Den nya planen för samarbetet mellan Köbenhavn och Malmö är skriven på en blandning av danska och svenska. Finns på länken nedan. www.malmo.se/see/work/22166/oresund_final1.pdf Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret January 9, 2004 Fik en interessant mail om handlingsplanen mellem Københavns Kommune og Malmö Stad, på en blanding af Svensk-Dansk. Mon et "nyt" blandings sprog og en særlig skriveform er på vej? Citat & Link: ********************************* Den nya planen för samarbetet mellan Köbenhavn och Malmö är skriven på en blandning av danska och svenska. Finns på länken nedan. www.malmo.se/see/work/22166/oresund_final1.pdf Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest kim Anmeld indhold Besvaret January 21, 2004 Interessant fænomen ... Spørgsmålet er så hvad "barnet" kommer til at hedde. "Øresundska" er et rimeligt forslag. Der er også det tidligere hørte "Svanska" - men - det er der sikkert nogle svenskere, der vil forkorte til "Svansk" - og det kan vi vel ikke ha' ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest anders Anmeld indhold Besvaret January 22, 2004 Svensk-dansk? "Svanska"? Då hoppar man enligt min mening över den mest uppenbara bryggan - det skånska språket. Se eventuellt: http://scania.org/ssf/human/lang/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret January 22, 2004 Ha ha Kim der fik du den :-) Jeg har også tygget lidt på den med Svanska, og må egentligt tilstå jeg tror mere på Dansk-Skånsk igen he he he .... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest carspar Anmeld indhold Besvaret May 26, 2004 Til Thomas O. Ja men så bliver det jo Skanska og det er jo optaget, det er ikke let Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites