Jump to content
Guest csa

Tandlæge i Malmö

Recommended Posts

Hej Thomas, det var ik spørgsmålet... OM Se gav mere i tandlæge hjælp end DK. Men, ifølge den kommune jeg snakkede med, skal dansk cpr nummer ikke på, da det ikke er gyldigt mere, og som du kan se på brugeren op over giver det knas.Nej de 4 ting som står på dit gule pap kort skal på, dem som står på bagsiden.... Det er kun sygesikring Danmark som ønsker du grifler dit gamle cpr nummer ned, det som du egentlig ikke har mere...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Billig tandlæge

Hej med jer Jeg har lige forhørt mig hos en tandlæge i Kbh og de tager 278,- for en tandrensning samt eftersyn...kan det gøres biligere i SE ? Nadynka ;)
Jeg læste i Sydsvenskan at flere og flere svenskere tager udenlands for at få lavet gebisset. Destinationen var så de baltiske lande og polen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Advarsel Michael Månsson i Malmø er en meget dyr og ubehagelig tandlæge, har prøvet ham og han kan ikke anbefales, ved ikke om det kun er mod danskere at han er sådan, men har snakket med flere der siger det samme. Pas på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites