Guest anna Anmeld indhold Skrevet March 31, 2003 Hej vi overvejer at flytte til Oxie, og har fået at vide, at i så fald skal børnene gå i Tingdammsskolan, er der nogen her der kender noget til skolen? Hvor mange børn er der i de svenske klasser? Vi har også en på 3 der skal i børnehave, kender nogen til børnehaverne i Oxie? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest anna Anmeld indhold Besvaret March 31, 2003 Hej vi overvejer at flytte til Oxie, og har fået at vide, at i så fald skal børnene gå i Tingdammsskolan, er der nogen her der kender noget til skolen? Hvor mange børn er der i de svenske klasser? Vi har også en på 3 der skal i børnehave, kender nogen til børnehaverne i Oxie? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret March 31, 2003 Du kan læse om skolen her: http://www.skolor.pedc.se/tingdammsskolan/sidan4.htm Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest anna Anmeld indhold Besvaret April 1, 2003 Hej igen. Takk for svaret, jeg kender godt den hjemmeside, men der står desværre ikke noget om hvor mange børn der er i klasserne. Desuden kunne jeg godt tænke mig at høre om der er nogen der har deres børn gående der og om deres erfaringer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites