Guest hausgaard Anmeld indhold Skrevet March 24, 2003 Hej. Vi er et par der overvejer at flytte til Malmø. Er der nogle der ved om man kan lade sit barn gå i Dansk børnehave/skole, når man bor i Sverige. Mvh Jesper og Helene Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest hausgaard Anmeld indhold Besvaret March 24, 2003 Hej. Vi er et par der overvejer at flytte til Malmø. Er der nogle der ved om man kan lade sit barn gå i Dansk børnehave/skole, når man bor i Sverige. Mvh Jesper og Helene Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret March 25, 2003 Jeg har hørt rygter om, at dette nu skulle være muligt, men prøv at kontakte din fraflytterkommune. Og gå dem lidt på klingen, så du ikke lader dig affærdige - nogle gange "kommer de i tanker om, at der måsker alligevel er noget om det, man spørger om". Ellers prøv Øresunddirekt på Stortorget i Malmö. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jam Anmeld indhold Besvaret July 13, 2004 Er der nogle skoler i malmø-området med mange danske børn eller danske skoler? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret July 13, 2004 Hej, jeg er bare lidt nysgerrig, hvorfor vil du gerne have at dine børn fortsætter i Danmark, hvis i flytter til Sverige ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jam Anmeld indhold Besvaret July 14, 2004 Jeg ønsker ikke børnene skal fortsætte i skole i DK, men i Sverige. Såfremt der er "danske" skoler i malmø, vil jeg foretrække disse. Eller måske svenske skoler som var kendte for at der er mange danske børn i. Men noget siger mig at det primært er danskere uden skolegående børn som flytter til Malmø!!? Jeg hører meget gerne fra danskere i malmø med børn i skole.....Hvis der findes nogle!!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret July 14, 2004 Jeg tror Miriam spurgte hausgaard (og glemte at se på datoen) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret July 14, 2004 du har så evigt ret Persson, og ja vores dreng starter først til næste år i skolen, og er i dag eneste danske i forskolen, helt uden nogle problemer Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mulle4 10 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2005 hej, er der nogen der har fundet ud af det her med at hvis man har dele børn i danmark og man skal flytte til sverige at børnene gerne må blive i den danske skole, selvom de får svensk adresse ?????? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites