Jump to content
Guest hausgaard

Dansk skole/børnehave.

Recommended Posts

Guest hausgaard

Hej. Vi er et par der overvejer at flytte til Malmø. Er der nogle der ved om man kan lade sit barn gå i Dansk børnehave/skole, når man bor i Sverige. Mvh Jesper og Helene

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest hausgaard

Hej. Vi er et par der overvejer at flytte til Malmø. Er der nogle der ved om man kan lade sit barn gå i Dansk børnehave/skole, når man bor i Sverige. Mvh Jesper og Helene

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har hørt rygter om, at dette nu skulle være muligt, men prøv at kontakte din fraflytterkommune. Og gå dem lidt på klingen, så du ikke lader dig affærdige - nogle gange "kommer de i tanker om, at der måsker alligevel er noget om det, man spørger om". Ellers prøv Øresunddirekt på Stortorget i Malmö.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jam

Jeg ønsker ikke børnene skal fortsætte i skole i DK, men i Sverige. Såfremt der er "danske" skoler i malmø, vil jeg foretrække disse. Eller måske svenske skoler som var kendte for at der er mange danske børn i. Men noget siger mig at det primært er danskere uden skolegående børn som flytter til Malmø!!? Jeg hører meget gerne fra danskere i malmø med børn i skole.....Hvis der findes nogle!!?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites