Jump to content
Guest mikael

Skuespillerskole

Recommended Posts

Guest Trine

Ved absolut ikke en s... om det men her er en kort google søgning.... Malmö Academy of Music Malmö musikhögskola The Malmö Academy of Music started out in 1907. Today it is a part of Lund University national music institution. http://www.mhm.lu.se Malmö Theatre Academy Teaterhögskolan i Malmö At the Malmö Theatre Academy, they train actors for theatre, film, television and other media throughout Sweden. http://www.thm.lu.se

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest mikael

Trine: tusind tak for hjælpen. Havde selv lavet en google søgning men fandt ikke de links som du har sendt. Ved også at der findes en skole i Kbh men optagelsesprøven er på dansk og ansøgeren kan hverken dansk eller svensk (kun engelsk). Ulmus: man kan undrer sig over at du skal kommentere alle indlæg uden at være til hjælp. Allan: tak for din opbakning. Lige præcis min opfattelse af forumet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg finder det ret påfaldende, at I kun falder over min lille "opsang", men ikke at jeg netop roser Moerke for hendes indsats. Når hun kan finde to adresser på en "kort googlesøgning", så er det vel naturligt at gå ud fra, at Mikael ikke selv har prøvet, eller hur? Selvfølgelig skal vi hjælpe hinanden, men der er jo nu en gang også noget, der hedder degulesider.dk og gulasidorna.se og det gør jo ikke noget, at man prøver der først.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest mikael

Opfattede det nu mest som en provokation og som du kan læse har jeg selv gjort et forsøg. Men fred være med det, jeg fik svar på mit spørgsmål.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

hehe... fandt du den information du skulle bruge ? Jeg har ikke selv søgt på siden, men når jeg mangler en-eller-anden information om noget eller nogen i Malmö, så har jeg altid fundet svaret på den side

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

"Når hun kan finde to adresser på en "kort googlesøgning", så er det vel naturligt at gå ud fra, at Mikael ikke selv har prøvet, eller hur?" Nej, Google er en kunst, som det tager tid at lære. Det er jo bestemt ikke ligemeget hvad man søger efter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites