Guest kristian Anmeld indhold Skrevet May 29, 2002 Nu har jeg boet i Sverige i 6 måneder og indtil nu også arbejdet i Sverige og har derfor været vant til at betale svensk skat, have svensk læge o.s.v. Nu arbejder jeg jo så i Danmark igen men bor i Sverige. Skal jeg så tilbage til min danske læge? have et dansk sygesikring igen o.s.v.? Og hvordan er det så lige at jeg gør det? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest kristian Anmeld indhold Besvaret May 29, 2002 Nu har jeg boet i Sverige i 6 måneder og indtil nu også arbejdet i Sverige og har derfor været vant til at betale svensk skat, have svensk læge o.s.v. Nu arbejder jeg jo så i Danmark igen men bor i Sverige. Skal jeg så tilbage til min danske læge? have et dansk sygesikring igen o.s.v.? Og hvordan er det så lige at jeg gør det? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest peter Anmeld indhold Besvaret January 10, 2003 Min kæreste er flyttet over til mig i Malmø. Hun er studerende i DK og vi fik at vide i den danske kommune at hun ikke længere kunne få sygesikringsbevis, fordi hun ikke arbejder i DK, men kun studere. Tilgengæld sagde de hun skal tilmelde sig det svenske sygehusvæsen!! Er der nogen som kender til det og ved hvor man skal henvende sig i Malmø/Limhamn? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites