swoop 0 Anmeld indhold Skrevet February 20, 2004 For noget tid siden fik min kæreste en tandpine som ikke var til at holde ud - vi måtte over broen til tandlægevagten på Oslo plads - dyrt - med bropenge og tandlægeregning ca. 2000 Dkr. Findes der noget i Malmö som svarer til tandlægevagten ? Eller skal man på sygehuset ? Vi bor i Oxie, ca. 10 km. uden for Malmö hvis nogen skulle kende nogen tandlægevægt herude. Allan Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret February 20, 2004 For noget tid siden fik min kæreste en tandpine som ikke var til at holde ud - vi måtte over broen til tandlægevagten på Oslo plads - dyrt - med bropenge og tandlægeregning ca. 2000 Dkr. Findes der noget i Malmö som svarer til tandlægevagten ? Eller skal man på sygehuset ? Vi bor i Oxie, ca. 10 km. uden for Malmö hvis nogen skulle kende nogen tandlægevægt herude. Allan Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret October 17, 2004 Vedr Tandlægevagten i Malmø: Jeg benyttede mig af den ordning en mandag morgen. Fandt ud af det da min egen tandlæge var gået på ferie. De henviste så her til akutvården, for privattandlægerne i Skåne. Det er en fælles vagtordning de har, hvor de dækker hinanden ind. Jeg ringede kl. 9 og havde en tid 400m fra min bopæl 1 time efter. Yderst effektivt i nødens stund. Akut Tandvård: 040-12 66 00 Hverdage 9-19 Lør, Søn & Helldg. 9.30-13 Weekendvagten: 676 92 92 Prøv det her link, og gem det lille billede. Prøv det her link, og gem det lille billede. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites