Jump to content
Guest jens-erik

Fra Lund eller Malmø til enten Nørreport, Albertslund eller Lejre

Recommended Posts

Guest jens-erik

Jeg kører mandag til fredag i bil fra Lund til Lejre. Jeg opsamler kollegaer på Nørreport og Albertslund og har plads til 2-3 ekstra personer. Samkørsel kan ske fra Lund station klokken ca. 6.15 eller Malmø (Svågerstorp) klokken ca. 6.45. Ankomst ved Nørreport ca. klokken 7:20 og Albertslund ca. klokken 7:50 og Lejre klokken 8:20. Evt. ring på dansk mobil for nærmere info på tlf: 50 52 62 72

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jens-erik

Jeg kører mandag til fredag i bil fra Lund til Lejre. Jeg opsamler kollegaer på Nørreport og Albertslund og har plads til 2-3 ekstra personer. Samkørsel kan ske fra Lund station klokken ca. 6.15 eller Malmø (Svågerstorp) klokken ca. 6.45. Ankomst ved Nørreport ca. klokken 7:20 og Albertslund ca. klokken 7:50 og Lejre klokken 8:20. Evt. ring på dansk mobil for nærmere info på tlf: 50 52 62 72

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Studsede over stederne du nævner i overskriften og måtte bare læse dit indlæg. Wauw! Du er da årets bedste kollega siden du gider tage den syge ekstratur motorvej-Nørreport-motorvej 2 gange dagligt. Hatten af for det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Haha så jeg ikke igår. Fatter dog ikke hvordan jeg overhovedet er kommet i nærheden af et indlæg fra 2003 :-)
Skidt skér. Jeg tror vi lukker indlægget for fremtiden, så der ikke er andre der kommer galt afsted :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

• Tilføj...