Jump to content
Guest louise

Hvordan med betaling når i køre sammen?

Recommended Posts

Palle du har mit nummer, som sagt kan det godt variere lidt hvad tid jeg kører, men skriv en besked aftenen inden så kan du få en melding på hvad tid jeg tager afsted. Turen hjem er nok lidt mere bøvlet idet der kan være aktiviteter på danskesiden og jobbet der gør at det bliver lidt senere eller tidligere. Du kender jo prisen fra de andre gange du har kørt med 500,- plus moms :laugh: Skulle der være en anden der er mageligt anlagt som vil med fra Rosengården --> Fields eller lyngby (meget tæt på stationen) en morgen og eventuelt retur så skriv til mig. Så længe det passer til min rute og tidsspunkt så gør det ikke mig noget at have en ekstra med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Palle du har mit nummer, som sagt kan det godt variere lidt hvad tid jeg kører, men skriv en besked aftenen inden så kan du få en melding på hvad tid jeg tager afsted. Turen hjem er nok lidt mere bøvlet idet der kan være aktiviteter på danskesiden og jobbet der gør at det bliver lidt senere eller tidligere. Du kender jo prisen fra de andre gange du har kørt med 500,- plus moms :laugh: Skulle der være en anden der er mageligt anlagt som vil med fra Rosengården --> Fields eller lyngby (meget tæt på stationen) en morgen og eventuelt retur så skriv til mig. Så længe det passer til min rute og tidsspunkt så gør det ikke mig noget at have en ekstra med.
Hej der, jeg bor også i rosengården og møder kl. 07. i bella center og fri 15.30. hvad tider kører du?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

puha, klokken 07.00 bliver sgu en tand for tidligt for mig. Jeg har en normal mødetid der hedder 08.30 i Lyngby, men alt efter hvad der står i min kalender kan både lokation og tidspunkt ændre sig. Derfor jeg desværre ikke kan tilbyde noget fast til folk, men som sagt hvis det passer ind i mine planer giver jeg gerne et lift. Kører ofte mellem 07.30 og 08.00 fra rosengården, men senere tider sker også.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites