Guest Trine Anmeld indhold Besvaret August 4, 2005 Har også erhvervet mig en 3 fon... Fandt så efterfølgende ud af at folk med svenske mobiler ikke kan sende beskeder til en dansk 3 mobil:( Hvor flot er det??? Ok undeligt... du har da sendt op til flere til mig fra din svenske mobil.... er du nu helt sikker? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret August 4, 2005 Ok undeligt... du har da sendt op til flere til mig fra din svenske mobil.... er du nu helt sikker? Ok , vidste ikke det var en 3, men kan ikke modtage fra andre, ej heller fra mig selv... Lidt spøjst Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret August 4, 2005 Ok ' date=' vidste ikke det var en 3, men kan ikke modtage fra andre, ej heller fra mig selv... Lidt spøjst[/quote'] Meget mærkligt firma!!! jeg prøver lige at sende en sms fra min svenske til dig.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dan 0 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2005 Så lige de nye reklamer fra mobilfirmaet www.lebara.dk og tjekkede dem. Ikke at de giver billigere opkald i øresund, men opkald fra DK til Sverige koster kun 99 øre - Telmore tager fx. 2,50 kr. Opkald til svenske mobil koster 2,99, så det er dyrere. Men skal man lige ringe hjem...........er det jo billigt. Og så er deres priser i DK vil noget nær det billigste der er set - og til resten af fastnetnettet i Europa. Fx. til Thailand - hvis det er relevant for nogen - koster det 99 øre at ringe til fastnet og 1,29 til en mobil. Det er da billigt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dansken 0 Anmeld indhold Besvaret August 5, 2005 Så lige de nye reklamer fra mobilfirmaet www.lebara.dk og tjekkede dem. Ikke at de giver billigere opkald i øresund, men opkald fra DK til Sverige koster kun 99 øre - Telmore tager fx. 2,50 kr. Opkald til svenske mobil koster 2,99, så det er dyrere. Men skal man lige ringe hjem...........er det jo billigt. Og så er deres priser i DK vil noget nær det billigste der er set - og til resten af fastnetnettet i Europa. Fx. til Thailand - hvis det er relevant for nogen - koster det 99 øre at ringe til fastnet og 1,29 til en mobil. Det er da billigt. Men hvad koster det at roame i Sverige? Det fremgår ikke af hjemmesiden. Tilbyder de overhovedet dette? Fordelen ved 3 er at man ikke skal betale for at modtage opkald og at man kan ringe fra Sverige til Danmark med dansk takst. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomasha 10 Anmeld indhold Besvaret March 12, 2007 Sonofon har nu også 3G rettigheder Har lige været i Sonofon og købt en 3G telefon (havde tidligere et almindeligt abonnement). Jeg spurgte om det ikke var et problem, at jeg bor i Malmö og det var det ikke. Nu glæder jeg mig så til at se hvordan det fungerer. Thomas Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret March 12, 2007 Har lige været i Sonofon og købt en 3G telefon (havde tidligere et almindeligt abonnement). Jeg spurgte om det ikke var et problem, at jeg bor i Malmö og det var det ikke. Nu glæder jeg mig så til at se hvordan det fungerer. Thomas Nej, det er intet problem - men med sonofon skal du jo betale for at modtage opkald og ringe til DK - det er kun med et abo. hos selskabet 3 at du kan benytte dig at denne mulighed, Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret March 12, 2007 Har lige været i Sonofon og købt en 3G telefon (havde tidligere et almindeligt abonnement). Jeg spurgte om det ikke var et problem, at jeg bor i Malmö og det var det ikke. Nu glæder jeg mig så til at se hvordan det fungerer. Thomas Det skal da nok blive en dyr fornøjelse:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomasha 10 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2007 Tak for oplysningen Var lige nede i en 3 butik og fandt ud af netop jeres konklusion - så Sonofonmobil er aflyst! Så må jeg sige farvel til mit utroligt simple mobilnummer hos sonofon. Thomas Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2007 Hvorfor ikke bare flytte det over til 3? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites