Jump to content
Guest jesper

Billigere mobilsamtaler i Øresund

Recommended Posts

Guest Trine
Har også erhvervet mig en 3 fon... Fandt så efterfølgende ud af at folk med svenske mobiler ikke kan sende beskeder til en dansk 3 mobil:( Hvor flot er det???
Ok undeligt... du har da sendt op til flere til mig fra din svenske mobil.... er du nu helt sikker?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Ok ' date=' vidste ikke det var en 3, men kan ikke modtage fra andre, ej heller fra mig selv... Lidt spøjst[/quote'] Meget mærkligt firma!!! jeg prøver lige at sende en sms fra min svenske til dig....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så lige de nye reklamer fra mobilfirmaet www.lebara.dk og tjekkede dem. Ikke at de giver billigere opkald i øresund, men opkald fra DK til Sverige koster kun 99 øre - Telmore tager fx. 2,50 kr. Opkald til svenske mobil koster 2,99, så det er dyrere. Men skal man lige ringe hjem...........er det jo billigt. Og så er deres priser i DK vil noget nær det billigste der er set - og til resten af fastnetnettet i Europa. Fx. til Thailand - hvis det er relevant for nogen - koster det 99 øre at ringe til fastnet og 1,29 til en mobil. Det er da billigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så lige de nye reklamer fra mobilfirmaet www.lebara.dk og tjekkede dem. Ikke at de giver billigere opkald i øresund, men opkald fra DK til Sverige koster kun 99 øre - Telmore tager fx. 2,50 kr. Opkald til svenske mobil koster 2,99, så det er dyrere. Men skal man lige ringe hjem...........er det jo billigt. Og så er deres priser i DK vil noget nær det billigste der er set - og til resten af fastnetnettet i Europa. Fx. til Thailand - hvis det er relevant for nogen - koster det 99 øre at ringe til fastnet og 1,29 til en mobil. Det er da billigt.
Men hvad koster det at roame i Sverige? Det fremgår ikke af hjemmesiden. Tilbyder de overhovedet dette? Fordelen ved 3 er at man ikke skal betale for at modtage opkald og at man kan ringe fra Sverige til Danmark med dansk takst.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Sonofon har nu også 3G rettigheder Har lige været i Sonofon og købt en 3G telefon (havde tidligere et almindeligt abonnement). Jeg spurgte om det ikke var et problem, at jeg bor i Malmö og det var det ikke. Nu glæder jeg mig så til at se hvordan det fungerer. Thomas

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Har lige været i Sonofon og købt en 3G telefon (havde tidligere et almindeligt abonnement). Jeg spurgte om det ikke var et problem, at jeg bor i Malmö og det var det ikke. Nu glæder jeg mig så til at se hvordan det fungerer. Thomas
Nej, det er intet problem - men med sonofon skal du jo betale for at modtage opkald og ringe til DK - det er kun med et abo. hos selskabet 3 at du kan benytte dig at denne mulighed,

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Har lige været i Sonofon og købt en 3G telefon (havde tidligere et almindeligt abonnement). Jeg spurgte om det ikke var et problem, at jeg bor i Malmö og det var det ikke. Nu glæder jeg mig så til at se hvordan det fungerer. Thomas
Det skal da nok blive en dyr fornøjelse:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites