Guest jack Anmeld indhold Skrevet October 29, 2004 Hejsa, fandt lige denne link hvor labs 2 er begyndt at tilbyde denne service i lund og skåne generelt, men det kunne være interessant hvis nu vores afdeling bolina, kunne gå en aftale med dette firma villa da være fedt hvis man fik 100mbit dublex samt ip telefoni til 200 kr pr. mdr nøøøøøøøøj en besparelse man ville have linket er her http://www.labs2.com/pr/press2004102101.html Andre som har nære kontakt til dette firma eller besidder linjen må da meget gerne skrive og fortælle erfaringer.. Vh Jack Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jack Anmeld indhold Besvaret October 29, 2004 Hejsa, fandt lige denne link hvor labs 2 er begyndt at tilbyde denne service i lund og skåne generelt, men det kunne være interessant hvis nu vores afdeling bolina, kunne gå en aftale med dette firma villa da være fedt hvis man fik 100mbit dublex samt ip telefoni til 200 kr pr. mdr nøøøøøøøøj en besparelse man ville have linket er her http://www.labs2.com/pr/press2004102101.html Andre som har nære kontakt til dette firma eller besidder linjen må da meget gerne skrive og fortælle erfaringer.. Vh Jack Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest carspar Anmeld indhold Besvaret November 1, 2004 Der står at der bliver et påslag for uppgradering til 100 Mbp Det vil sige at prisen bliver 450 SEK i Skåne för 100 Mbp Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jack Anmeld indhold Besvaret November 1, 2004 det er stadig meget billigt , den linje kan ik købes under 5k i danmark det stensikkert, og bbb er de også billigere vi venter bare nu på at den kommer til malmø ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest carspar Anmeld indhold Besvaret November 2, 2004 BBB koster for en 10 Mb her i Lund 315,- pr. md. For 100 Mb lægger de 275,- ovenpå det vil sige ialt 590,- pr. md. for 100 Mb. Det er lidt dyere end det du foreslog. Men jeg kører på BBB uden problemer, det er over 1 år siden jeg har haft et eneste problem, jeg har endda router på som selv finder en tilgægelig IP Adresse da de ikke har fast IP adresse. BBB kommer nu (og har et stykke tid haft) med digitalt tv til dem der har fiberudtag i boligforeningen, så kan du se film on demand. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites