Gio 23 Anmeld indhold Skrevet September 4, 2004 Opdateret 27 juni 2012 En liste med computer-shops, webshops og fysiske, som der er erfaringer med fra brugerne herinde: jmedata.se (Butik i Malmö) (Konkurs) misco.se Misco.se (webshop) inet.se (tidligere datorbutiken.com - butik i Malmö på Lilla Nygatan 7) eksitdata.se net2world.se (Butikker i Malmö og Trelleborg) dustinhome.se (webshop) webhallen.com (Butik i Malmö) kjell.com (Butikker i bl.a. Malmö, Lund og Helsingborg) netonnet.se komplett.se cdon.se ...og så kan i andre jo selv fylde på, hvis i har erfaringer med en biks - web-shop som fysisk butik. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2004 Opdateret 27 juni 2012 En liste med computer-shops, webshops og fysiske, som der er erfaringer med fra brugerne herinde: jmedata.se (Butik i Malmö) (Konkurs) misco.se Misco.se (webshop) inet.se (tidligere datorbutiken.com - butik i Malmö på Lilla Nygatan 7) eksitdata.se net2world.se (Butikker i Malmö og Trelleborg) dustinhome.se (webshop) webhallen.com (Butik i Malmö) kjell.com (Butikker i bl.a. Malmö, Lund og Helsingborg) netonnet.se komplett.se cdon.se ...og så kan i andre jo selv fylde på, hvis i har erfaringer med en biks - web-shop som fysisk butik. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2011 Friske på at opdatere ovenstående liste lidt? :) Jeg har opdateret med inet.se, som har taget over efter datorbutiken.se - samt tilføjet dustin.se Jeg har ikke fået nok kaffe endnu, så jeg er lige gået blank for yderligere (anbefalelsesværdige) shops. :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2011 Friske på at opdatere ovenstående liste lidt? :) Jeg har opdateret med inet.se, som har taget over efter datorbutiken.se - samt tilføjet dustin.se Jeg har ikke fået nok kaffe endnu, så jeg er lige gået blank for yderligere (anbefalelsesværdige) shops. :D Kjell.com (som så også har stort set alt andet mellem himmel og jord) :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
newport 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2011 va med netonnet.se (godt nok købt af siba) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Swan 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2011 http://www.webhallen.com/ gode erfaringer herfra, også ved defekte varer. Butik i Malmø. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2011 Kjell.com (som så også har stort set alt andet mellem himmel og jord) :DTilføjet va med netonnet.se (godt nok købt af siba)Har du gode erfaringer med dem? http://www.webhallen.com/ gode erfaringer herfra, også ved defekte varer. Butik i Malmø.Tilføjet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2011 Jeg bruger også netonnet og webhallen, god erfaringer med begge steder, begge har butik i malmø (eller omegn) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2011 va med netonnet.se (godt nok købt af siba) Jeg bruger også netonnet og webhallen' date=' god erfaringer med begge steder, begge har butik i malmø (eller omegn)[/quote']netonnet.se tilføjet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
webodin 10 Anmeld indhold Besvaret May 11, 2011 ... har erfaringer med herovre: net2world.se (Butikker i Malmö og Trelleborg) god erfaring i den fysiske butik. da de er billigst når det gælder Linksys/Cisco routere af fysisk placeret butik i Malmö....området... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tReaX 10 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2011 Komplett - de par gange de er blevet brugt har de været ganske fine. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2011 Komplett - de par gange de er blevet brugt har de været ganske fine.Tilføjet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret June 25, 2012 Opdatering. JME Data er gået konkurs og resterne af selskabet er opkøbt af Inet. Det vides ikke om der kommer en butik igen i Malmö. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 25, 2012 Opdatering. JME Data er gået konkurs og resterne af selskabet er opkøbt af Inet. Det vides ikke om der kommer en butik igen i Malmö.Noteret. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
PSAUSA 10 Anmeld indhold Besvaret June 26, 2012 cdon.se købte for 1,5 år siden en billige computer hos dem, hurtigt nemt og billigt! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 26, 2012 cdon.se købte for 1' date='5 år siden en billige computer hos dem, hurtigt nemt og billigt![/quote']Tilføjet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret June 27, 2012 Jeg glemte helt Misco.se (webshop) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 27, 2012 Jeg glemte helt Misco.se (webshop)Tilføjet. Er der den store forskel på Misco og Dustin? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret November 5, 2012 Opdatering. JME Data er gået konkurs og resterne af selskabet er opkøbt af Inet. Det vides ikke om der kommer en butik igen i Malmö. Inet har åbnet butik i Malmö på Lilla Nygatan 7 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 5, 2012 Inet har åbnet butik i Malmö på Lilla Nygatan 7:th2: & opdateret Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites