Jump to content
Persson

Parabol

Recommended Posts

Guest michael

Jeg mener jeg har rimelig styr på den sag, hvad vil du se ? billig løsning er klart brugt udstyr evt. fra den blå avis. michael

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest michael

Til Thygesen Jo det skulle være muligt, har da selv en med 5 positioner, og det virker sku som det skal, men sidder fætteren allerede på muren men du kan bare ikke fange noget signal? eller? til persson Ja det er bedst at kigge efter en digital parabolmodtager som både har viaccess og conax så er du rimelig kørende, parabol antenne størelsen så skulle en 80 cm, kunne gøre det.. jeg har selv en force modtager det er noget der dur, en lidt ældre model du kan kigge efter og købe til en rimelig penge er model 1122 eller 1133. Mvh Michaek

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest homer

På det hus vi købte for snart et år siden sidder der allerede to paraboler, med en analog modtager tilsluttet. Kan man umiddelbart udskifte modtageren med en ny digital og anvende de gamle paraboler, eller skal hovederne også skiftes?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest michael

Ja umiddelbart skulle man kunne udskifte den analoge svend med en ny frisk digital sag , for selv om lnb hovederne ikke er universal vil man kunne kompensere for det i softwaren i den digitale modtager, så go ahead invester du bare mvh Michael

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites