Gio 23 Anmeld indhold Skrevet September 17, 2003 "Hästkött"...er det hvad jeg tror det er? (Coop Konsum - pålægsafdelingen) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2003 "Hästkött"...er det hvad jeg tror det er? (Coop Konsum - pålægsafdelingen) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2003 Hæ hæ, ja det er det da, det kan faktisk også købes i DK, vrinsk vrinsk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2003 Hmm...så skal i "passe på" når i ser betegnelsen "Hamburgerkött" i dagligvarebutikken. Jeg troede frisk og frejdigt det var hamburgerryg/kød...så ned i kurven med det. Ok...farven var lidt anderledes end det man kender fra DK, men det kunne jo være de røg det på en anden måde herovre. Nå...men fik da smagt det. Ikke en grim smag...men heller ikke noget jeg gider købe igen! *gg* *damn*...jeg har spist hestekød! hehe Er det almindeligt pålæg herovre? Spiser man meget pruhest i SE? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
csa 0 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2003 Jeg tror det var Rene ord for pengene der lavede en blindtest på en husholdningsskole hvor de satte nogen til at smage hestekød og oksekød i hhv hakket og alm, og der var ingen der kunne smage forskel...en del sagde endda at hesten smagte bedre...så det er måske i virkeligheden bare indbildning og vane når man har en ide om at det er noget man skal holde sig fra (det er i hvert fald ikke pga smagen) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2003 CSA: Nu var finten netop at jeg ikke var klar over det var hestekød før bagefter. Det smagte nemlig underligt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites