Guest brian Anmeld indhold Skrevet August 27, 2003 jeg har fundet en side på nettet hvor at man kan købe tv dvd video mm. den hedder www.netonnet.se de har deres eget mærke som er billigt, det hedder centrum og en pakke bestående af dvv/tv tvbord kan købes for 9000 skr nogen der kender noget til mærket Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest brian Anmeld indhold Besvaret August 27, 2003 jeg har fundet en side på nettet hvor at man kan købe tv dvd video mm. den hedder www.netonnet.se de har deres eget mærke som er billigt, det hedder centrum og en pakke bestående af dvv/tv tvbord kan købes for 9000 skr nogen der kender noget til mærket Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret August 27, 2003 Jeg ville nu hellere købe Tyske mærkevarer til billig EU moms via www.shopmand.dk Er selv ved at blive lidt træt af billige discount varer, der ikke holder fra alle de store kæder. Men interessant link..... absolut, vi kan ikke få for mange .SE links, de er lidt svære at finde. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret August 27, 2003 Jeg ville nu hellere købe Tyske mærkevarer til billig EU moms via www.shopmand.dk Er selv ved at blive lidt træt af billige discount varer, der ikke holder fra alle de store kæder. Shopmand.dk har også mærket Centrum, check lige prisen inden du køber. Men interessant link..... absolut, vi kan ikke få for mange .SE links, de er lidt svære at finde. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 27, 2003 Brian: Jeg ville også holde mig langt væk fra "discountvarer". Det er præcis som med biler: Man får hvad man betaler for. Og ikke kun selve varen...men også den bagvedliggende service og garantimuligheder. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret August 27, 2003 Tja, Brian, et eller andet sted er der en tråd der hedder "digitalkamera" fra sidste sommer hvor jeg skriver om mit køb af kamera fra Netonnet og jo det er fornuftige priser. Jeg selv lige købt et nyt kamera direkte i Tyskland uden om shopman.Det biligste sted i Danmark kostede dette kamera 6000,- DDK og jeg fik det til ca 4400,- incl.bankgebyr og det tog ca en uge. Ang. Billige mærker vil jeg , med mine 13 år i branchen, give jer delvis ret, men engang imellem kan man nu være heldig.Bl.a. blev en United DVD kåret som den bedste i et af elektronikbladene. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret August 28, 2003 Også jeg købte sidste år et digitalkamera hos NetonNet. Det var defekt og da jeg klagede, havde de ikke flere. Det tog mig 2 måneder at få mine penge igen, efter at de flere gange havde beskyldt mig for at lyve, når jeg sagde, at jeg havde sendt det tilbage. Det var min opgave, at spore det gennem posten og selv da jeg havde sendt dem alle dokumenter, som viste, at de havde fået det udleveret, påstod de, at de nok ikke passede. Men til sidst fik jeg dog mine penge. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest totter Anmeld indhold Besvaret August 28, 2003 Bummer historie De lyder ikke lige så rare de "kære" netonnet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Defformero 10 Anmeld indhold Besvaret December 7, 2012 Hej Jeg har købt et 3D TV og vil gerne se nogle 3D dvd films på det. Men jeg har bare en almindelig dvd afspiller. Skal jeg så købe en 3D dvd afspiller for at se 3D films på et 3D TV eller hvad? Nogle der kan forklare mig hvordan det fungerer :-)) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret December 7, 2012 DVD formatet understøtter ikke 3D er jeg ret sikker på. Du skal have en BluRay afspiller - og så film som er i 3D. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites