Jump to content
Guest thomas

Indkøb,Malmö

Recommended Posts

Guest thomas

Jeg er lige flyttet til Malmö, men ved ikke rigtigt hvor det er godt at købe ind.Er der nogen der ved hvor man køber billig mad i Malmö ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest thomas

Jeg er lige flyttet til Malmö, men ved ikke rigtigt hvor det er godt at købe ind.Er der nogen der ved hvor man køber billig mad i Malmö ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Svar til Thomas! Velkommen til! Det kommer selvfølgelig lidt an på, hvor i Malmö, du bor. Selv handler jeg meget i centert MOBILIA, som ligger på Trelleborgsvägen. Det er et hyggeligt (hvor hyggeligt et center nu kan være) center, hvor du kan købe alt. Når det drejer sig om madvarer er der penge at spare ved at købe ind hos WILLYS, som er en stor discount-vare-butik. Jeg handler der selv og har fået fortalt af andre, at det er det billigste sted at handle.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der hvor jeg bor (Rosengård) har vi en butik der hedder Mix-Food ... en helt normal butik hvis man kigger på sammensætningen i befolkningen i området happy.gif Hvorom alting er ... de udkonkurrerede for et stykke tid siden den ICA der lå i samme center. Priserne er billige ... happy.gif Hvad med Willy's .. ligger den også i Mobilia? Jeg syns ik jeg har set den ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest anonymous

Willys ligger det ikke omkring IKEA? Angående Mobilia. Jeg synes ikke det er det mest spændende center der findes. Det kunne måske samlignes lidt med City2, som jeg egentlig heller ikke bryder mig om. Derimod handler jeg i Trianglen, Hansakompaniet og på selve gågaden. De har efter min mening langt flere spændende butikker. Mine dagligvarer handles i Konsum og i ICA (og naturligvis min lokale kiosk). Priserne er måske ikke så lave i Willys eller i RIMI, men kvaliteten/udvalget er bedre. Venlig hilsen Allan Andersen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites