Guest thomas Anmeld indhold Skrevet September 24, 2001 Jeg er lige flyttet til Malmö, men ved ikke rigtigt hvor det er godt at købe ind.Er der nogen der ved hvor man køber billig mad i Malmö ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret September 24, 2001 Jeg er lige flyttet til Malmö, men ved ikke rigtigt hvor det er godt at købe ind.Er der nogen der ved hvor man køber billig mad i Malmö ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret October 2, 2001 Svar til Thomas! Velkommen til! Det kommer selvfølgelig lidt an på, hvor i Malmö, du bor. Selv handler jeg meget i centert MOBILIA, som ligger på Trelleborgsvägen. Det er et hyggeligt (hvor hyggeligt et center nu kan være) center, hvor du kan købe alt. Når det drejer sig om madvarer er der penge at spare ved at købe ind hos WILLYS, som er en stor discount-vare-butik. Jeg handler der selv og har fået fortalt af andre, at det er det billigste sted at handle. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest tina Anmeld indhold Besvaret June 1, 2002 HG konsum er også ok, det svarer ca. til en dansk superbrugs. Tina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret June 3, 2002 Hvis vi skal sammenligne, så kan man sige om "Hemköp", at det svarer nok til en dansk Irma. Lidt dyrere og lidt mere eksklusivt udvalg. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret September 24, 2002 Der hvor jeg bor (Rosengård) har vi en butik der hedder Mix-Food ... en helt normal butik hvis man kigger på sammensætningen i befolkningen i området Hvorom alting er ... de udkonkurrerede for et stykke tid siden den ICA der lå i samme center. Priserne er billige ... Hvad med Willy's .. ligger den også i Mobilia? Jeg syns ik jeg har set den ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2002 Den eneste livmeddelsbutik i Mobilia er ICA-Malmborg, hvilket efter min mening er i underkanten, da der derfor ingen konkurrence er på priserne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest anonymous Anmeld indhold Besvaret September 26, 2002 Willys ligger det ikke omkring IKEA? Angående Mobilia. Jeg synes ikke det er det mest spændende center der findes. Det kunne måske samlignes lidt med City2, som jeg egentlig heller ikke bryder mig om. Derimod handler jeg i Trianglen, Hansakompaniet og på selve gågaden. De har efter min mening langt flere spændende butikker. Mine dagligvarer handles i Konsum og i ICA (og naturligvis min lokale kiosk). Priserne er måske ikke så lave i Willys eller i RIMI, men kvaliteten/udvalget er bedre. Venlig hilsen Allan Andersen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2002 Willys ligger ved Nobelvägen/Celciusgatan i et område, der Katrinelund. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites