Jump to content
Guest bjørn

Digitalkamera

Recommended Posts

Denne meddelelse er godt nok gammel, men hvis der er andre der er interesseret kan jeg sige at jeg lige har gjort et kup inden for digitalkamera.Jeg har lige købt et Fuji Finepix 2800 hos netonnet for 3995,- (SEK).Det samme kamera har Bingo reklameret med til 4300,- DKK (nedsat 1200,-) og hos PCbillig i Helsingør står det til 4800,-DKK .Det må da siges at være en besparelse der vil noget. De kommende Skåne-billeder her på siden vil derfor blive taget med dette kamera.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest niclas

Jeg har faktisk været fast kunde hos netonnet i et par år, og har egentlig også kun godt at sige om dem. Allerede mens jeg boede i Danmark handlede jeg hos dem, på et tidspunkt fik jeg problemer med en DVD-afspiller jeg havde købt hos dem. Ingen problemer... Jeg ringede til dem og kom igennem med det samme, en tekniker bad mig gå på posthuset og returnere den til dem... 5 dage senere havde jeg en sprit ny, og større, DVD-afspiller plus jeg fik refunderet mine penge til returnering af den gamle afspiller. Sådan skulle det virke alle steder... I øvrigt gav de "allerede" den gang 2 års garanti, og gør det stadig - ikke 2 års reklamationsret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Også jeg købte et digitalkamera hos NetonNet. Desværre kunne billederne ikke overføres til PC'eren. Jeg henvendte mig hos den "officielle" reparatør og fik beskeden, at det skulle repareres og der ville gå 2-3 uger. Jeg protesterede og sagde, at jeg havde lige købt det ugen før og at det måtte være rimelig, om jeg fik et nyt. "Næh, det bliver sendt til fabrikken og de prøver i hvert fald 2-3 gange at reparere inden man bytter det". Det kan altså ikke anbefales. Jeg skulle vist hellere have henvendt mig direkte til NetonNet. Dette til advarsel til andre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites