Admin 12 Anmeld indhold Skrevet February 12, 2005 Jeg var lidt bange for at de 2 godis-steder Gotteboet i Värsjö og Godisbussen i Fagerhult ville dø når nu den nye E4 ledte trafikken uden for de 2 byer, men Gotteboet er flyttet ud til den nye rasteplads "Skåneporten", så den skal nok klare sig. Godisbussen har sat skilte op ude ved den nye motorvej, men det er nok tvivlsomt om de kan lokke folk væk fra vejen i samme udstrækning som før. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret February 12, 2005 Jeg var lidt bange for at de 2 godis-steder Gotteboet i Värsjö og Godisbussen i Fagerhult ville dø når nu den nye E4 ledte trafikken uden for de 2 byer, men Gotteboet er flyttet ud til den nye rasteplads "Skåneporten", så den skal nok klare sig. Godisbussen har sat skilte op ude ved den nye motorvej, men det er nok tvivlsomt om de kan lokke folk væk fra vejen i samme udstrækning som før. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret February 12, 2005 hmm hvad koster slikket de steder ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret February 12, 2005 Gotteboet tager 4.90/HG og Godisbussen 3.90/HG Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret February 12, 2005 Ok, troede lige det var super billigt :-) Det koster jo også 3,95 inde ved Electric City Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret February 12, 2005 Miriam, og...en M5'er til Gotteboet eller Godisbussen koster ca. ??? i benzin ... Så er skal VIRKELIG handles meget slik hvis det skulle kunne betale sig... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret February 12, 2005 Jep, det handler da ikke om penge. Jeg har en godisbutik ca. 1km fra hvor jeg bor der sælger til 3.90, men de har altså ikke det samme udvalg som deroppe.Godis er jo ikke bare godis. Jeg ved f.eks. ikke noget sted heromkring hvor man kan få mexicanske kastanjer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret February 12, 2005 Enig Steen, men udvalget er faktisk ok der inde i byen. Og Palle nu er en M5 ikke den eneste bil jeg har, nu du selv bringer det op :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret February 12, 2005 Hvor er det henne ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret February 12, 2005 Ja, det vil jeg da også gerne vide. Miriam, hvis du aldrig har været i Gotteboet eller Godisbussen, har du noget til gode. Nu hvor det bliver forår, så tag en sväng ud ad E4'an, bare for oplevelsen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret February 12, 2005 Det er i den legetøjsbutik som ligger inden ved Electric City, på den modsatte side af Mobilia. Pris 3,95. Jeg har været i en rød bus, på vej til Cowboyland, det er sikkert den i kalder Godisbussen, og ja det er lidt af en oplevelse. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret February 12, 2005 Miriam, den hedder El-Giganten!!!!!!!!!! Og "Jättekul", som legetøjsbutikken hedder, som sælger godis, har kun den lille del af det udvalg, som de 2 andre steder har. Bare til orientering. ;o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret February 12, 2005 Det er formodentligt samme sortiment, som den jeg nævnte. Det er nemlig også en Leklustbutik her på Berga. Sortimentet er fra Drömgodis, som også er det man finder i Eko. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret February 12, 2005 Nå ja men det startede da med E.. :-) De gange jeg har været der har det da været ok, til prisen og med det man kan blande i DK. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest m. Anmeld indhold Besvaret February 12, 2005 sikker noget vrøvl jeg fik skrevet...Jeg mente i forhold til det man kan blande i dk :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trinity Anmeld indhold Besvaret February 25, 2005 Der ligger også en ren slikbutik lige ved Södravärn på Södra Förstadsgatan og mener også de tager omkring SEK 4,- pr. 100g. Udvalget er enormt der i hvert fald. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2005 Den hedder "Gottegruvan" og prisen er sek 4:90. Den ligger lige ved siden af Apoteket, som har længe åbent og åbent både lørdag og søndag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret May 7, 2006 Jeg var lidt bange for at de 2 godis-steder Gotteboet i Värsjö og Godisbussen i Fagerhult ville dø når nu den nye E4 ledte trafikken uden for de 2 byer' date=' men Gotteboet er flyttet ud til den nye rasteplads "Skåneporten", så den skal nok klare sig. Godisbussen har sat skilte op ude ved den nye motorvej, men det er nok tvivlsomt om de kan lokke folk væk fra vejen i samme udstrækning som før.[/quote'] Godisbussen er også flyttet til E4 og er blevet til Godisflyet !!!! Jeg må så siger at originaliteten i sortimentet som jeg nævnte er ved at flade lidt ud begge steder. Det afviger ikke meget fra et standard Drömgodis sortiment. Men ok det er jo stadig lykken for en dansker, som ikke har boet i S i 5 år. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Humle 10 Anmeld indhold Besvaret May 7, 2006 Var lige forbi Kbh's hovedbanegård forleden og den slik butik derinde tager 14.95 h/g. (danske kr vel og mærke) Det er jo fuldstændig vanvittigt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret May 7, 2006 Jeg er dybt imponeret over jeres viden om godis, især dig Ulmus, man siger en gade og bang du kender godis biksen og sortiment, respekt:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kira 10 Anmeld indhold Besvaret May 7, 2006 :th2: :th2: Kanon tråd det her :p Der er da også en i Mobilia - mener også de tager en 4,90 - og det er det go'e Haribo, Carletti - og alt muuuuligt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret May 7, 2006 Jeg er dybt imponeret over jeres viden om godis' date=' især dig Ulmus, man siger en gade og bang du kender godis biksen og sortiment, respekt:th2:[/quote'] Man SKAL kende de gode godissteder i sin by Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret May 8, 2006 Ja, tænk bare, hvis jeg også spiste godis, men det gør jeg faktisk temmelig sjældent. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites