Jump to content
Guest anders

Vinduer...hvor henne ???

Recommended Posts

Guest anders

Halløjsa. Mine indlæg er at finde overalt herinde iøjeblikket. Jeg er igang med et enormt renoveringsprojekt, og får med jeres hjælp en masse gode links til alternative indkøbssteder. Og for et at nævne, muligheden for at spare en masse penge. Denne gang skal jeg finde et firma som kan lave et godt tilbud til mig vedrørerende vinduer. Jeg skal have skiftet alle husets vinduer, men samtidigt skal jeg have lavet en masse speciel vinduer. Blandt andet en stor glas facade med terasse dør på 1. sal og en glas facade i stueplan med skydedør. Det er ikke billigt at få lavet det ved jeg. Har fået to tilbud indtil videre. Et på 160.000 SEK og et på 195.000 SEK !!! Det må kunne gøres bedre. Alle med en god idé eller erfaring hører jeg gerne fra. Det er bare vigigt at jeg kan få specielt lavet en del vinduer, da der er mange som ikke er standard størrelser. Håber på en masse god input fra jer, det har der været hver gang jeg behøver det. Det er en helt kanon hjemmeside. Takker.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest anders

Halløjsa. Mine indlæg er at finde overalt herinde iøjeblikket. Jeg er igang med et enormt renoveringsprojekt, og får med jeres hjælp en masse gode links til alternative indkøbssteder. Og for et at nævne, muligheden for at spare en masse penge. Denne gang skal jeg finde et firma som kan lave et godt tilbud til mig vedrørerende vinduer. Jeg skal have skiftet alle husets vinduer, men samtidigt skal jeg have lavet en masse speciel vinduer. Blandt andet en stor glas facade med terasse dør på 1. sal og en glas facade i stueplan med skydedør. Det er ikke billigt at få lavet det ved jeg. Har fået to tilbud indtil videre. Et på 160.000 SEK og et på 195.000 SEK !!! Det må kunne gøres bedre. Alle med en god idé eller erfaring hører jeg gerne fra. Det er bare vigigt at jeg kan få specielt lavet en del vinduer, da der er mange som ikke er standard størrelser. Håber på en masse god input fra jer, det har der været hver gang jeg behøver det. Det er en helt kanon hjemmeside. Takker.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest kim

Prøv at se her www.gob.se Du skal klikke på "underhållsfria fönster". Så åbner der sig en side som taler om vinduer efter mål. De kan tilsyneladende lidt af hvert.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Anders - Vinduer køber man bedst i Sverige. Husk at det er lavsæson, og enhver leverandør kan trykkes på maven. Sæsonrabat bør være en selvfølge i februar. Og hvis "specialløsningerne" i virkeligheden er hverdagsmad for leverandøren, så skal prisen også være hverdagsagtig. Der er stor forskel på de to tilbud - eller rettere: "oplæg til forhandling om prisen" - du har fået, men der er også stor forskel på vinduer teknisk, energimæssigt for slet ikke at tale om æstetisk, så vær nøjeregnende, men det er du jo. Tjek www.byggahus.se

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest anders

Hej igen. Vil blot sige at G&B Rottne har kommet med et tilbud som slog alle andre af banen. 85.000SEK !!! Vil blot informere om dette, det kunne være informationen kunne være nyttig for andre. Anders

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites