Jump to content
Guest sanni

Friluftsbutikker??????

Recommended Posts

Guest sanni

- eller hvad man kalder den slags! Sådan noget som Spejdersport, eventyrsport og hvad de ellers hedder. Jeg skal have myggenet, en hurtigtørrende, let skjorte, trekkingbukser osv - men hvor kan jeg finde det? Sportsbutikkerne her i byen har ikke meget at byde på! Thanks.. happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest sanni

- eller hvad man kalder den slags! Sådan noget som Spejdersport, eventyrsport og hvad de ellers hedder. Jeg skal have myggenet, en hurtigtørrende, let skjorte, trekkingbukser osv - men hvor kan jeg finde det? Sportsbutikkerne her i byen har ikke meget at byde på! Thanks.. happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Der ligger en butik lige nede ved Storatorget. Den ligger stik modsat lilatorget, altså den vej der er diagonalt modsat Lila Torget. Som du sikkert har gættet, aner jeg ikke hvad gaden hedder. Men, lige ved siden af Rådhuset, på vej over mod Caroli.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest sanni

Hej Allesammen Tak for rådene - de butikker kendte jeg ikke til, så jeg vil straks smutte forbi og se, hvad de har... happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes ikke der var noget specielt udvalg hos Intersport og Stadium. Har ikke de vilde preferencer for mærket, det skal bare ikke være noget billigt crap som går i stykker efter 3 dage ;) mvh, Christian

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Der ligger en Peak Performance forretning, på gaden mellem gågaden og Lila torget (fornemmer man, at mine kundskaber ud i vejnavne efterlader en del tilbage ???)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

der ligger også en på hjørnet af Stora torget. Når man kommer fra Gågaden fortsætter man op på st torget. og i det fjerneste højre hjørne ligger der en også. Gadenavn..det bruger vi ikke her biggrin.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites