Guest sanni Anmeld indhold Skrevet January 4, 2005 - eller hvad man kalder den slags! Sådan noget som Spejdersport, eventyrsport og hvad de ellers hedder. Jeg skal have myggenet, en hurtigtørrende, let skjorte, trekkingbukser osv - men hvor kan jeg finde det? Sportsbutikkerne her i byen har ikke meget at byde på! Thanks.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest sanni Anmeld indhold Besvaret January 4, 2005 - eller hvad man kalder den slags! Sådan noget som Spejdersport, eventyrsport og hvad de ellers hedder. Jeg skal have myggenet, en hurtigtørrende, let skjorte, trekkingbukser osv - men hvor kan jeg finde det? Sportsbutikkerne her i byen har ikke meget at byde på! Thanks.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret January 4, 2005 Der ligger en butik lige nede ved Storatorget. Den ligger stik modsat lilatorget, altså den vej der er diagonalt modsat Lila Torget. Som du sikkert har gættet, aner jeg ikke hvad gaden hedder. Men, lige ved siden af Rådhuset, på vej over mod Caroli. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hh 0 Anmeld indhold Besvaret January 4, 2005 Hej Sanni. Prøv evt. butikken "Outside" på Kyrkog. 3 (lige ved Storetorvet i Malmö), som umiddelbart ser ud til at kunne have de ting du søger. HH Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hh 0 Anmeld indhold Besvaret January 4, 2005 Der kom du mig i forkøbet, Palle :-) Det er den samme butik jeg henviser til. HH Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 4, 2005 Der ligger også en nede i Hansa Kompaniet nede i kælderen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest sanni Anmeld indhold Besvaret January 5, 2005 Hej Allesammen Tak for rådene - de butikker kendte jeg ikke til, så jeg vil straks smutte forbi og se, hvad de har... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2005 Har de også skibukser? Det er det sidste jeg mangler nemlig ;) mvh, Christian Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret January 5, 2005 Credde, de findes da i kæmpe udvalg i stort set alle sportsbutikker. Noget specielt du vil ha' ??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret January 5, 2005 Jeg synes ikke der var noget specielt udvalg hos Intersport og Stadium. Har ikke de vilde preferencer for mærket, det skal bare ikke være noget billigt crap som går i stykker efter 3 dage ;) mvh, Christian Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret January 5, 2005 Der ligger en Peak Performance forretning, på gaden mellem gågaden og Lila torget (fornemmer man, at mine kundskaber ud i vejnavne efterlader en del tilbage ???) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2005 der ligger også en på hjørnet af Stora torget. Når man kommer fra Gågaden fortsætter man op på st torget. og i det fjerneste højre hjørne ligger der en også. Gadenavn..det bruger vi ikke her Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites