Guest anders Anmeld indhold Skrevet December 4, 2004 Jeg skal også have lagt et fundament til en udbygning, af det eksitrende hus. Jeg ved hvad den slags koster i DK, og har også fundet en masse der gerne kommer til Sverrige og laver det. Men måske er der nogen i Sverrige, som jo kan gøre samme arbejde blot til en lidt mindre pris. Nogen der kender nogen, eller nogen der kan anbefale nogen ??? Alt har interresse !!!! Tak skal i have Anders Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest anders Anmeld indhold Besvaret December 4, 2004 Jeg skal også have lagt et fundament til en udbygning, af det eksitrende hus. Jeg ved hvad den slags koster i DK, og har også fundet en masse der gerne kommer til Sverrige og laver det. Men måske er der nogen i Sverrige, som jo kan gøre samme arbejde blot til en lidt mindre pris. Nogen der kender nogen, eller nogen der kan anbefale nogen ??? Alt har interresse !!!! Tak skal i have Anders Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest lene-ekeby Anmeld indhold Besvaret December 6, 2004 prøv at ringe til patrick PA-bygg 070 56 37 335 han er tømrer, men kan lidt af hvert. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites