Jump to content
Guest linea

Pizza

Recommended Posts

Guest linea

Hej Alle, Vi flytter jo her næste lørdag og i den forbindelse vil vi gerne give alle dem som hjælper os med flytningen en omgang pizza til flytteøl´en. Er der nogen af jer der kan anbefale et godt pizzaria i nærheden af Västra Hamnen - og så en adresse plus nummer? Tak ;o)) Linea

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest linea

Hej Alle, Vi flytter jo her næste lørdag og i den forbindelse vil vi gerne give alle dem som hjælper os med flytningen en omgang pizza til flytteøl´en. Er der nogen af jer der kan anbefale et godt pizzaria i nærheden af Västra Hamnen - og så en adresse plus nummer? Tak ;o)) Linea

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest lars

Prøv "Två Pizzabagare" på Killian Zollsgatan 29. tlf.: 040-916665 (ligger ikke langt fra Fridhemstorget). Der ligger også en på vej derover på Tessinsväg, næsten ved Fridhemstorget - kan ikke huske hvad den hedder men også udmærkede pizzaer. For kort over malmø gå ind på http://malmo.se/ og tryk "Karta" øverst til venstre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest anfield

Ulmus: Nu blev der spurgt efter et GODT pizzaria, og ikke hvor der lå et pizzaria wink.gif I DK er vi vant til at købe på nærmeste pizzaria (eller måske næst nærmeste). Her i Malmö er der så langt mellem de gode pizzariaer, at det er som om SE er et u-land mht pizzaer!! Kort sagt, så er trenden i SE, at bunden skal være tyndere end papir-tynd, og man konkurerer indbyrdes om at komme så lidt fyld på som muligt. Til gengæld får man en ubrugelig pose sauerkraut med til sin pizza, som kompensation for det manglende fyld crazy.gif Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har spist pizza i Malmö, men det var vist i foråret..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest kim

I har det hårdt i Malmö. Næh - I ku' flytte på landet ku' I. I Skivarp - som ligger en halv dagsrejse i retning mod Ystad (30 minutter) - har vi en Byakrog. De kan lave pizza. Bunden er rimelig - fyld er der nok af - og priserne er OK. Vi har lært at sige på forhånd, at vi ikke skal have "sauerkraut" ... Jeg ved godt at det ikke er i nærheden af Västra Hamnen - erklær det bare for Off Topic - syntes I skulle vide noget positivt om livet på landet ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest ronni

Pizzeria Quattro på Tessinsväg (Fridhemstorget) laver helt fantastisk forrygende gode pizzaer. Deres lasagne er den bedste non-hjemmelavede lasagne jeg nogensinde har fået. Kan stærkt anbefales, deres foder er værd at køre efter. //Ronni

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest brian

Jeg bruger pizza snedkeren på hjønret af Vitemöllegatan og Lantmannagatan som dog ikke ligger i nærheden af hvad du søger men som almindelig oplysning. Der kan man designe sin egen pizza for 50 skr med tomat og ost også 5 toppings oven på. Og der er bunden superlækker top nice. Værd at køre efter.biggrin.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Toft, du har ret, jeg overså det der med GOD. Men så er der jo også lige det, at hvad den ene synes er pragtfuldt, kan den anden måske ikke fordrage. Det er squ da svært at rådgive andre om, ikk. Jeg selv er holdt helt om med at spise pizza efter min "overflytning". Jeg har prøvet een gang, og magen til gang ruskomsnusk skal man lede længe efter. Det var fra Lindängen, bvadr. Det skal nu også siges, at jeg var meget forvænt fra Østerbro, så det hænder, at jeg får lavet en håndfuld på mit gamle sted og tager med hjem i fryseren.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

Efess Pizza på Rantzausgade/Nørrebro *ummm* Helt varm er den dog ikke når man når over på den svenske side ;o) Jeg har savnet Dominos i min tid herovre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest totter

De "Tvä Markiser" ved Möllevangstorvet. Der har jeg fandeme snart købt mange "Mexicana". Og ikke langt der fra ligger "Siciliana" (mener nok det er navnet) hvor det er rigtig lækre pizzaer, meeen hvor prisen nærmer sig 80skr :/ Og hvis man alligevel ikke har nogle smagsløg så er der "Torino" hvor man for 30skr får en pizza og en sodapop! Så kan alle vist være med happy.gif Noget helt andet er at jeg godt kan lide deres saurkraut!!!! Well det er ikke altid det er lige lækkert de forskellige steder, men for det meste.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

Forresten skal det da lige nævnes, at de bedste pizzaer jeg har smagt på i Sverige er uden tvivl Pizza 28 på Linnégatan i Limhamn. Dejlig tyk bund og masser af fyld, så man går ikke sulten i seng. Kan især anbefale en Gyros Pizza som er deres specialitet. Prisen er i den høje ende, men man får hvad man betaler for happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest zeni

Linea, velkommen til dansker øen :-) bor der selv. Det findes et pizzaria i Västre Hamnen, nede under kollegieboligerne ved TT, men der er sløjt. Det nærmeste som er godt er som Martin Trinity nævner ovenfor "Pizza 28 på Linnégatan i Limhamn". Det er lidt højere priser end andre steder, men prisen værd. Hvor er det I flytter ind?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest linea

Hej Alle, Tak for alle foreslagene ;o)) Jeg tror jeg køre en tur til Limhamn og hopper på den lidt dyrere - vil være sikker på at få noget ordentlig! Vi flytter nu på lørdag og der er stress og jag på.... det er vildt spændende men også lidt vemodigt og sån´: Er det nu det vi vil? Men - nu prøver vi og ser hvordan det går. Vi flytter ind i noget af det nye (møg-dyre) i Västra Hamnen - men kun indtil vi har fundet huset. Well, vi tales - og ses måske en dag?? ;-D Fortsat dejlig dag! Linea

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest stokholm

Må lige indskyde at mit lokale Pizzeria er virkelig godt. Har indtil videre prøvet 4-5 forskellige og de slår klart det meste jeg har prøvet i DK. Og nej, pizzabunden skal ikke være tyk. Pizza med tyk bund skal være deep pan eller noget ala Dominos.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, i og med at du ikke havde skrevet, hvilket pizzaria, det drejer sig om, så kunne vi andre jo ikke rigtigt få nogen glæde af at høre, at du har et pizzaria, hvor de laver pragt-pizzaer, vel? Men nu har du fortalt, hvor det er, og SÅ kan vi andre også få glæde af det. ;o)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest nikolaj

I de 2 år jeg nåede at bo i Malmö har jeg endnu ikke smagt en god pizza, så kan desværre ikke være med i den pulje. Nåhjo ... der var lige dengang jeg købte pizzamel i Føtex, krydrede med deres maskinskinke, pepperoni og bacon og så var den sq i vinkel - men det var jo en hjemmebagspizza så det tæller ik vel? happy.gif PS. der var ikke sauerkraut på happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest stokholm

Hmm, nu har vi jo hver sin smag. Det er klart at hvis man ønsker en tung og våd pizza, ja så er mit pizzeria ikke at foretrække ;) Ps. deres saurkraut kan vel bruges til rottegift, så fortvivl ej

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites