bal 0 Anmeld indhold Skrevet October 14, 2004 Det er ved at være nogle gamle indlæg vedr. dette emne... Er der nogen som kan anbefale en god optiker? Er Sverige stadigvæk billigere med Kontakt linser? De er typisk billigere med briller og solbriller... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bal 0 Anmeld indhold Besvaret October 14, 2004 Det er ved at være nogle gamle indlæg vedr. dette emne... Er der nogen som kan anbefale en god optiker? Er Sverige stadigvæk billigere med Kontakt linser? De er typisk billigere med briller og solbriller... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret October 14, 2004 Jeg fik kanon service hos Synsam beliggende på Södra Förstadsgatan. Om de er billigere med linser eller ej aner jeg intet om, da jeg er skiftet til almindelige briller :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest sanni Anmeld indhold Besvaret October 14, 2004 Hej BAL Såvidt jeg ved, så er linser ikke billigere i SE end i DK. Jeg bruger ikke selv hverken briller eller linser, men min veninde gör - Hun gik på udkig i SE for at se, om jeg skulle köbe til hende herovre - der var ikke det store (hvis overhovedet noget) at spare, så den ide droppede hun. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest aj Anmeld indhold Besvaret October 16, 2004 Jeg har set på kontaktlinser og kunne konstatere at priserne var en smule dyrerer, men ca. de samme når valutaforskellen var udlignet. Hvis du er ude efter noget billgt, så har jeg hørt godt om www.lensway.com, men jeg har selv ikke benyttet mig af dem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest sanni Anmeld indhold Besvaret October 17, 2004 Hej igen Det er lensway, jeg har kigget på for min veninde - det var stort set samme priser, som hvad hun betaler hos Synoptik (tror jeg, det er) i DK Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest aj Anmeld indhold Besvaret October 17, 2004 Tjah. Jeg bruger night and day som koster 300 DKK/måned hos Synoptik. Lensway tilbyder tre måneders forbrug for 695 SEK. Så besparelsen er omtrænt 33%. Det, som dog gør at jeg ikke helt hopper over er, at jeg er glad for at kunne gå til gratis halvårstjek hos Synoptik. Det er jo trods alt ens øjne det drejer sig om. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest nicolaj Anmeld indhold Besvaret November 24, 2004 http://www.linsen.dk/ De har det hele, samme produkter som de "store" optikerkæder, og sender med post - og så er det billigt:-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites