Jump to content
bal

Optiker

Recommended Posts

Det er ved at være nogle gamle indlæg vedr. dette emne... Er der nogen som kan anbefale en god optiker? Er Sverige stadigvæk billigere med Kontakt linser? De er typisk billigere med briller og solbriller...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er ved at være nogle gamle indlæg vedr. dette emne... Er der nogen som kan anbefale en god optiker? Er Sverige stadigvæk billigere med Kontakt linser? De er typisk billigere med briller og solbriller...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest sanni

Hej BAL Såvidt jeg ved, så er linser ikke billigere i SE end i DK. Jeg bruger ikke selv hverken briller eller linser, men min veninde gör - Hun gik på udkig i SE for at se, om jeg skulle köbe til hende herovre - der var ikke det store (hvis overhovedet noget) at spare, så den ide droppede hun. happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest aj

Jeg har set på kontaktlinser og kunne konstatere at priserne var en smule dyrerer, men ca. de samme når valutaforskellen var udlignet. Hvis du er ude efter noget billgt, så har jeg hørt godt om www.lensway.com, men jeg har selv ikke benyttet mig af dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest sanni

Hej igen Det er lensway, jeg har kigget på for min veninde - det var stort set samme priser, som hvad hun betaler hos Synoptik (tror jeg, det er) i DK happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest aj

Tjah. Jeg bruger night and day som koster 300 DKK/måned hos Synoptik. Lensway tilbyder tre måneders forbrug for 695 SEK. Så besparelsen er omtrænt 33%. Det, som dog gør at jeg ikke helt hopper over er, at jeg er glad for at kunne gå til gratis halvårstjek hos Synoptik. Det er jo trods alt ens øjne det drejer sig om.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites