thygesen 0 Anmeld indhold Skrevet June 27, 2004 Jeg tænkte på om der var nogen af jer der vidste hvor man kan købe sådan noget? Jeg skal rejse til Kenya til sommer og vil gerne have noget af det giftige stads med.. så jeg har en større chance for ikke at blive bidt af de lorte myg. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret June 27, 2004 Jeg tænkte på om der var nogen af jer der vidste hvor man kan købe sådan noget? Jeg skal rejse til Kenya til sommer og vil gerne have noget af det giftige stads med.. så jeg har en større chance for ikke at blive bidt af de lorte myg. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret June 27, 2004 Det kan du købe på Apoteket her i Sverige. Jeg har for nylig købt noget til mine kolleger, som skulle til Vietman, og det havde virket fortræffeligt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret June 27, 2004 Jeg takker Ulmus.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dan 0 Anmeld indhold Besvaret June 28, 2004 Vi fandt det også en dag i vores lille Ica Nära, men dog kun sådan en lille flaske med flydende jungle olie. Ikke en spray, og den var dyr såvidt jeg husker. Men det virker. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites