birkster1977 0 Anmeld indhold Skrevet June 10, 2004 Hej! Er der nogen som kender et sted i malmö hvor man kan købe billige redbulls, i mit lokale supermarked koster de 10 SEKK, jeg har prøvet forskellige andre steder der ser prisen ud til at være den samme. findes de virkelig ikke billigere? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
birkster1977 0 Anmeld indhold Besvaret June 10, 2004 Hej! Er der nogen som kender et sted i malmö hvor man kan købe billige redbulls, i mit lokale supermarked koster de 10 SEKK, jeg har prøvet forskellige andre steder der ser prisen ud til at være den samme. findes de virkelig ikke billigere? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest kasper Anmeld indhold Besvaret June 10, 2004 det lidt sjove "lager" på Industrigatan har dem til 7-8 SEK. Se andet indlæg vedr. cola Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
birkster1977 0 Anmeld indhold Besvaret June 10, 2004 1000 tak for tippet :-)) jeg skal også bruge nogle billige sodavand, så det passer helt fint. :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest leeloo Anmeld indhold Besvaret February 26, 2005 FYI; Netto er et glimrende sted at købe de uvurderlige Redbulls;) 6 stk koster 59 SEK (50 danske) U do the math ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites