Jump to content
Guest michael

Indkøb

Recommended Posts

Guest michael

Hvor kan det bedst betale sig at købe ting til boligen henne?. Jeg tænker her på f.eks. sofa, fjernsyn samt andre ting til hjemmet af en hvis størrelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest michael

Hvor kan det bedst betale sig at købe ting til boligen henne?. Jeg tænker her på f.eks. sofa, fjernsyn samt andre ting til hjemmet af en hvis størrelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest michael

Hvilket land. Er det normalt billigst i Danmark eller i Sverige. Og hvis du kender nogle butikker/kæder i Sverige, hvor de er billigst, må du gerne komme med dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er min opfattelse af det generelt bedst kan betale sig at købe de fleste ting i Sverige.De viser alle undersøgelser også.I de butikker som findes på begge sider som f.eks. Ikea,Toys R'us og Jysk kan man tit finde varer de koster det samme i begge lande, som der er hele kursforskellen at spare. Af kæder inden for møbler findes selvfølgelig "Ikea", som vist ikke kræver nogen nærmere presentation og hvis man vil have lidt dyrere og eksklusive møbler findes der "Mio", som vist i Malmö ligger i Jägersro (eller tæt på).Hvis man er ude efter de lidt billigere ting som f.eks. Daells Bolighus er der bl.a Ekeby møbler der har lidt af hvert. Det kan godt være at sådan noget som gulvtæpper kan være billigere i Danmark, da det med "Heltäckningsmatta" ikke er så udbredt i Sverige som i Danmark.Jeg har bare kigget i den lokale "Bosse's Mattor" og det var ikke billigt. Hvad angår Radio/TV findes der også her "Elgiganten", som jo har nogle gode priser, men lidt begrænset udvalg.Et større udvalg findes i "Siba",men generelt lidt dyrere.OnOff er også billigt men småt udvalg.Power er Coop kædens radio-butik.Er normalt lidt dyre, men kan sagtens diske op med nogle godt tilbud fra tid til anden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites