Jump to content
Guest rikke

Materialer - Sverige eller Danmark?

Recommended Posts

Guest rikke

Er der en af jer der kan fortælle mig hvor det bedst kan betale sig at købe materialer til istandsættelse af boligen? Vi har lige købt bolig i Malmö (jubii, vi har endelig taget springet!), men der skal gøres meget ved den. Vi skal bl.a. ud at købe køkkenelementer, hårde hvidevarer og gulvbelægning. Maling har vi købt i DK, men hvad med resten? På forhånd tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest rikke

Er der en af jer der kan fortælle mig hvor det bedst kan betale sig at købe materialer til istandsættelse af boligen? Vi har lige købt bolig i Malmö (jubii, vi har endelig taget springet!), men der skal gøres meget ved den. Vi skal bl.a. ud at købe køkkenelementer, hårde hvidevarer og gulvbelægning. Maling har vi købt i DK, men hvad med resten? På forhånd tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest peter

Hej Rikke, Og tillykke ! Jeg tror det bedste i kan gøre er at tage kontakt med et lokalt byggemarkede, her kan man som oftes få pæne rabatter. Hvidvarer skal i ikke købe i DK, det er muligt at nogle ting er lidt billigere i DK, men hvad nu hvis vaskemaskinen går i stykker ?? Vi har købt de fleste af vores hvidvarer på nettet hos www.vitvarumaklarna.se/ som har fornuftige priser på det meste. På værktøj kan der være stor forskel F.eks købte jeg en Hilti boremaskine i DK for 2400 DKK men samme maskine kostede i Sverige 3600 SEK (+moms) Du kan gå ind på www.haraldnyborg.dk/ og www.harald-nyborg.se/ for at sammenligne priser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest thomas

Her er et prisindex der vil interessere de fleste. 1.Gå på www.ni.dk 2.Øverst klik på linket Shopping. 3.Øverst til venstre vil du finde prisindexer over alt fra EU best price på alt fra Danske butikker, på Tandlæger i Sverige vs. DK(Dabbadoo.dk), hvidvarer, mobilpriser, EDB m.m.m. Så har du ihvertfald Danske/Svenske priser at sammenligne med. Selv i Danmark kan der til tider være 20-50% at spare, ved at se på www.edbpriser.dk før man køber computertilbehør. Og 1000 Tak til Peter S. for det gode link til vitvarumaklerne.se

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites