spiff 0 Anmeld indhold Skrevet February 8, 2004 Hej Er der nogle steder, hvor man kan købe bilige møbler??? Er der nogle links (url??) til nogle centre i Malmö?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2004 Hej Er der nogle steder, hvor man kan købe bilige møbler??? Er der nogle links (url??) til nogle centre i Malmö?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2004 Der tænkes især på sofaer Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jack Anmeld indhold Besvaret February 8, 2004 Jeg mangler også et spisebord, sidder på sofabord stadigvæk, men priserne er ret høje i forhold til danmark, så jeg venter lidt endnu med at købe et.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret February 8, 2004 Prøv at gå ind på "Skånelinks" på Öresundsbetattens forside. Der finder du masser af centre og forretninger. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret February 8, 2004 Hmm...jeg mangler også, efter 8 måneder, stadig et spisebord! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest nikolaj Anmeld indhold Besvaret February 9, 2004 Jesper du kan da købe mit evt. ... der hører nogle stole med men du kan da få hele molevitten billigt... lad mig dog lige finde ud af det med ny bolig først *G* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret February 9, 2004 Vince: Det må vi lige kigge på! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest martin Anmeld indhold Besvaret July 9, 2004 En Ikea evt,? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret July 9, 2004 Martin, før du begynder at kommentere ting! Så tjek lige datoerne Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites