Jump to content
Guest bjarne

Drikker Svenskere ikke Cacao mælk??

Recommended Posts

Guest bjarne

Næsten umuligt at optrevle Cacao mælk. Skide dyrt de få steer jeg har set det. Mærkeligt. Troede ellers jeg kunne få Lille LIses i Netto, som man kan i Dk, men nej ingen choko mælk. Hvad fanden er det for noget???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest bjarne

Næsten umuligt at optrevle Cacao mælk. Skide dyrt de få steer jeg har set det. Mærkeligt. Troede ellers jeg kunne få Lille LIses i Netto, som man kan i Dk, men nej ingen choko mælk. Hvad fanden er det for noget???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest kasper

Sjovt jeg kan heller ikke rigtigt finde noget, kun noget tysk import nede i Willy:s Dog har de Cocio'er der hvor jeg handler billige sodavand, 5-6 dkr for de store flasker cocio (Industrigatan)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest lene

Man kan ikke få den danske version af kakaomælk i Sverige, da svenskerne ikke synes det er sødt nok. Lige inden jul var der en artikel i Skånska Dagbladet om Netto's indtog i Sverige og om hvordan de bl.a måtte ændre deres udvalg af danske varer i de svenske butikker. Bl.a blev dansk kakomælk fjernet fra hylderne, fordi det ikke er sødt nok. Så man må nok købe det i Dk eller "nøjes" med Calvin som efter min mening er noget sødt stads, der mest smager af billig lys pålægschokolade. Så selvom det er den velkendte Netto, så er der altså lidt forskel på de varer der kan købes der.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest tommy

Nu i snakker om cacao, hvad med pålægschokolade ?? jeg syns det er svært og opstøve herover happy.gif Jeg fandt cacao hos den lokale kiosk, det smager helt okay happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest tommy

Huh ? hvad har pålægschokolade og narkohunde og gøre med hinanden ? Mærkeligt de svensker ved ik hvad de går glip af ved glæden af pålægschokolade :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites