Guest bjarne Anmeld indhold Skrevet January 10, 2004 Næsten umuligt at optrevle Cacao mælk. Skide dyrt de få steer jeg har set det. Mærkeligt. Troede ellers jeg kunne få Lille LIses i Netto, som man kan i Dk, men nej ingen choko mælk. Hvad fanden er det for noget??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest bjarne Anmeld indhold Besvaret January 10, 2004 Næsten umuligt at optrevle Cacao mælk. Skide dyrt de få steer jeg har set det. Mærkeligt. Troede ellers jeg kunne få Lille LIses i Netto, som man kan i Dk, men nej ingen choko mælk. Hvad fanden er det for noget??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2004 vi har da aldrig haft problemer med at finde cacao mælk i svenske supermarkeder ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest kasper Anmeld indhold Besvaret January 10, 2004 Sjovt jeg kan heller ikke rigtigt finde noget, kun noget tysk import nede i Willy:s Dog har de Cocio'er der hvor jeg handler billige sodavand, 5-6 dkr for de store flasker cocio (Industrigatan) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2004 Du skal tage den der hedder Calvins, den er både i kakaomælk og i jordbærmælk, hvilket iøvrigt er rigtig godt, hvis man har en sød tand. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest lene Anmeld indhold Besvaret January 12, 2004 Man kan ikke få den danske version af kakaomælk i Sverige, da svenskerne ikke synes det er sødt nok. Lige inden jul var der en artikel i Skånska Dagbladet om Netto's indtog i Sverige og om hvordan de bl.a måtte ændre deres udvalg af danske varer i de svenske butikker. Bl.a blev dansk kakomælk fjernet fra hylderne, fordi det ikke er sødt nok. Så man må nok købe det i Dk eller "nøjes" med Calvin som efter min mening er noget sødt stads, der mest smager af billig lys pålægschokolade. Så selvom det er den velkendte Netto, så er der altså lidt forskel på de varer der kan købes der. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret January 12, 2004 Vi køber en billig variant af O'boy som ungerne selv blander. Det er billigt og smager glimrende. /Jesper Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest tommy Anmeld indhold Besvaret January 12, 2004 Nu i snakker om cacao, hvad med pålægschokolade ?? jeg syns det er svært og opstøve herover Jeg fandt cacao hos den lokale kiosk, det smager helt okay Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2004 pålægs chokolade skal du prøve i netto - ellers er det game over.. og rendyrket importvare til eget forbrug (pas på narkohundene på øresundstoget) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest tommy Anmeld indhold Besvaret January 13, 2004 Huh ? hvad har pålægschokolade og narkohunde og gøre med hinanden ? Mærkeligt de svensker ved ik hvad de går glip af ved glæden af pålægschokolade :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest nikolaj Anmeld indhold Besvaret January 13, 2004 Selv narkohunde kan ha en sød tand Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2004 Narkohunde kan have en særlig interesse for de poser/tasker med chokolade pålæg ;-) Svenskerne kan åbenbart bedre lide Nutella og lign ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites