Guest jesper Anmeld indhold Skrevet January 10, 2004 Hejsa! Er der nogen som ved om svenskerne har et produkt som tilsvare "kærgården" smør, som vi kender det fra Danmark. Jeg er ved at blive sindsyg af det alm. smør jeg har købt herover, det er 100 år om at blive "blødt" så man kan smøre det på morgenbrødet. Hvis ja, hvad hedder produktet og hvor kan det evt. købes? jeg har været nede i ICA og se om jeg kunne finde noget, men her ser jeg kun "magarine" i organge og grønne æsker.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret January 10, 2004 Hejsa! Er der nogen som ved om svenskerne har et produkt som tilsvare "kærgården" smør, som vi kender det fra Danmark. Jeg er ved at blive sindsyg af det alm. smør jeg har købt herover, det er 100 år om at blive "blødt" så man kan smøre det på morgenbrødet. Hvis ja, hvad hedder produktet og hvor kan det evt. købes? jeg har været nede i ICA og se om jeg kunne finde noget, men her ser jeg kun "magarine" i organge og grønne æsker.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest lene Anmeld indhold Besvaret January 10, 2004 Bregott, det kan købes alle steder Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2004 Jeg er helt ening med dig Jesper. Og jeg kan bestemt ikke tilslutte mig Lene's påstand om at bregott er det samme.Den røde Bregott minder lidt, men er meget mere salt. Så hellere Bakkedal fra Netto. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2004 OBS, det er altså Netto i Sverige. Efter min mening minder Bakkedal meget om Bregott, mindre om Kærgården. Og hvis man ser på varedeklarationen, kan man se, at indholdet i de to produkter er meget lig hinanden. Der er nu ikke noget, der slår Kærgården, så hvorfor ikke bare købe den ene ting i DK??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2004 Kunne det være fordi den røde Bregott er extra saltet, imodsætning til den Grønne som er normal saltet ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2004 "Kunne det være fordi den røde Bregott er extra saltet, imodsætning til den Grønne som er normal saltet ?" Ja, men den grønne har en anden konsistens og smag, der er mer lige margarine efter min mening. "OBS, det er altså Netto i Sverige." Doh ! Hvis det var Danmark kunne han jo ligeså godt købe kærgården ikke ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2004 Syntes nu ikke at der er den store forskel på de to (Bregott & Kærgården) .. men det er vel en vane sag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2004 Persson: Samme her. Jeg savnede selv Kærgården i starten, men nu klasker jeg massser af Bregott på. Jeg er simplethen for doven til at købe ind i Danmark for at få Kærgården. Så savnet er ikke ret stort for mig :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret January 12, 2004 Mine unger vil også hellere have grøn Bregott end kærgården. Jeg gider ikke købe kærgården da bregott få's i en økonomipakning dobbelt så stor som kærgårdens. Det er det samme med mælk. Ungerne drikker den orange i Sverige men derhjemme drikker de kun letmælk. De kan nemlig ikke fordrage sødmælk siger de :-) /Jesper Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
birkster1977 0 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2004 Hejsa! Nu har jeg prøvet den grønne Bregott, og den er faktisk helt iorden, så tæt som man nu kan komme på kærgården fra DK (helt 100% bliver det nu ikke, men meget tæt på) :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret January 12, 2004 Den er jeg også røget på ... Den grønne virker meget lig kærgården Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites